• Marie T L

Äcklas av makens sexuella lögner

Måste får ur mig all jävla skit som snurrar och har ingen vän att ty mig till så ni får tyvärr bli min klagomur.

Vi har försökt få barn i 5 år och över 2 år med kliniker. Han har två biologiska barn sen tidigare och jag har inget!
    Vi är inne på vår andra IVF och långtprotokoll denna gång.
    Det står att man kan drabbas av depression och få växlande humör av sprutorna, men jag vet inte om de är av dem eller om jag är så förbannat less på alla dessa lögner som dyker upp emellanåt?

I går var det nån artikel på texttv om nån kvinna som blivit dömd för sex med mindreårig och min man kommenterade något om att han kommit undan eller inte visste? Fattade ingenting då vi tidigare haft diskussion om alla hans miljoner knull... Men ingen hade varit mindreårig svor han på.
    Men i går kom det fram att han knullat typ en hel jävla familj när han var 25-30år nånting???...
    En tjej på 15, hennes syrra på 16 plus deras morsa.
    Jag är så jävla äcklad att jag inte ens kan titta på honom mer.
    Vet inte ens om jag vill ha barn med honom längre?

Han är bra äldre än mig och jag har tidigare hört att han gillar att kolla på yngre... frågan dyker nu upp i mitt huvud hur mycket yngre gillar han egentligen???

Jag har velat ha barn i mer än 17år men det har alltid varit något i vägen för att komma dit. Och nu när det började kännas som ett steg närmare än längre bort så kommer det här....
    Så överreagerar jag eller vad fan är det???
    Kan det vara biverkning av medicinerna???
  • Svar på tråden Äcklas av makens sexuella lögner
  • Linnis92

Men usch, jag hade också tvekat!

Skulle det komma fram att min sambo legat med småtjejer hade jag fan inte kunnat respektera honom efteråt.

• Anonym (Fy)

Jag skulle aldrig vilja vara med ett sånt äckel.

• Anonym (mjo)

Well, det beror ju rätt mycket på hur gammal han själv var när det hände? Om han var i vuxen ålder så håller jag helt med föregående talare och dig TS, det är äckligt beteende och skulle inte se likadant på min sambo om han hade gjort det. Men om din man var runt 18-20 år vid tillfället så är det väl ingen större grej. Men antar iom din reaktion att han var fullvuxen.

• theLovelyJ

Euuww.... Hade något sådant framkommit här hemma, så hade jag begärt skilsmässa.

• Anonym (mjo)
    Anonym (mjo) skrev 2016-09-28 23:16:49 följande:

Well, det beror ju rätt mycket på hur gammal han själv var när det hände? Om han var i vuxen ålder så håller jag helt med föregående talare och dig TS, det är äckligt beteende och skulle inte se likadant på min sambo om han hade gjort det. Men om din man var runt 18-20 år vid tillfället så är det väl ingen större grej. Men antar iom din reaktion att han var fullvuxen.

Såg nu att du hade skrivit att han var 25-30 år, läste lite för snabbt - my bad!
  • Anonym (TS)

Tredje dagen och jag vet inte vad jag ska göra längre?

Det var en herrans massa år sen, men det känns som det inte spelar någon roll.

Har skickat en förfrågan om att få frysa mina ägg denna IVF.

Få se vad svaret blir?

Känns så förbannat då mitt tidigare förhållande var på paus i 10år och nu ska jag ha slösat 7år på ett nytt... Känns som att man blivit överkörd av tåget men tyvärr finns kvar.

• mammamumin

Men fy hade det kommit fram ngt sådant om min man skulle jag nog faktiskt tappa all respekt, eftersom vi har två barn tillsammans så skulle vi väl få gå i parterapi eller ngt, men alltså om jag inte hade barn med honom är frågan om jag skulle hålla ihop med honom. Kan du inte göra ivf med donator på egen hand istället?

Svar på tråden Äcklas av makens sexuella lögner