• Hope2016

Hjälp mig tyda mitt test

Svagt positivt 4 dagar innan bm eller spökstreck?
  • Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt test
  • Lillbusan87

Hej! Googlade runt för att hitta fler som undrar över sina test. Vi verkar ha ungefär amma :) bim -4 för mig också. Spännande! Säga ju att ett plus ändå alltid är ett plus, men har ändå en känsla av att tant röd kan vara på g.
  • Lillbusan87

Ja det verkar som att det var positiv för min del, då jag fick utslag på CB digital Gravid 1-2 veckor. Nu är jag dock orolig för att något är väldigt fel. Bim är imorgon och sedan igår har jag haft ganska kraftig mensvärk. Ibland malande, ibland rejäla kramper. Är superhård nere i magen och har även fått några bruna spottings.. Någon som vet om det är normalt? :( Usch när man blir så glad först!!

• Calliope
    Lillbusan87 skrev 2016-09-30 17:39:09 följande:

Ja det verkar som att det var positiv för min del, då jag fick utslag på CB digital Gravid 1-2 veckor. Nu är jag dock orolig för att något är väldigt fel. Bim är imorgon och sedan igår har jag haft ganska kraftig mensvärk. Ibland malande, ibland rejäla kramper. Är superhård nere i magen och har även fått några bruna spottings.. Någon som vet om det är normalt? :( Usch när man blir så glad först!!

Grattis till plusset. Det är fullt normalt att känna mensvärk/molvärk i magen. Jag är i v11 och känner fortfarande molvärk emellanåt.
Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt test