• Anonym (ogay)

Ni som är gay - är det svårt att hitta en partner i sthlm?

Ni som är gay..vart hittade ni era livskamrater? Och vart går man ut i sthlm om man vill träffa andra?

Är det svårt att hitta en gaypartner?

Kan ni se om en person på stan är gay? hur i sådana fall? Alla är ju inte butch liksom..hur ser man?

Är ny i svängen, nybliven singel och nyss kommit ut. 

• Svar på tråden Ni som är gay - är det svårt att hitta en partner i sthlm?
  • Anonym (XPX-killen)

Jag mötte min kille på nätet för många år sedan. Jag hade träffat ett par stycken och hittade sedan honom. Jag blev kär redan när jag såg hans bild! Jag hade helt enkelt otroligt tur!

Var man hittar en partner i Stockholm vet jag inte, men jag förmodar att de flesta träffas på nätet och olika dejtingsidor. På krogen? Vet inte....Tycker själv att det är svårt där och att gå ensam på gaybarer har aldrig funkat för mig. Jag är inte skitful men de flesta är ju ute på krogen med vänner och det är ju inte så enkelt att komma in i de grupperna och lära känna potentiella partners. Enklast är nog att träffa någon genom vänner.

• Farrelito

jag är inte gay men sthlm generelt e det svårt o träffa en man klickar med

• Farrelito

hör av dig  kan vi snacka lite, umgås 0735852785

• Anonym (hey)

Ja, det är svårt att hitta en partner. Och att behålla denne." Alla" sthlm-killar ligger bara runt, festar och tar inget på allvar. Inte så konstigt när många av dem "flytt" till sthlm och nu tar för sig. Jag flyttade till en mindre stad och då träffade jag en stabil partner.

Svar på tråden Ni som är gay - är det svårt att hitta en partner i sthlm?