• BaraSamantha

HJÄLP, vad ska jag göra?

Hej!

Vet inte ens var jag ska börja, är så ledsen!

Någon har stulit min dotters vagn, köpte en helt ny vagn till henne för vara någon vecka sen. Och nu är den borta. Har pratat med min försäkring men hemförsäkringen täcker inte.. vafan gör jag nu? Hur får jag snabbt ihop pengar till att köpa en ny?

Jag har ingen som kan hjälpa mig! ????

• Svar på tråden HJÄLP, vad ska jag göra?
  • Carambolan

Vanligt stöldobjekt tyvärr, man måste ha riktigt bra lås :( Varför täcker inte hemförsäkringen? Stöldskydd brukar ingå i dem.

Köp en billig begagnad så länge?

• Mandelkanel

Så himla tråkigt. Det är det man är rädd för! Vi fick en försäkring när vi köpte vagnen. Kommer inte ihåg om vi köpte till eller om det var inbakat i priset. Kolla med affären för jag tror det är olika. Men de borde sagt något i så fall. Kommer ihåg att de sa att man behövde det även om man har hemförsäkring men jag antar att det kan vara olika hos olika försäkringsbolag. Kolla annars på blocket. Vagnar sjunker mycket i värde på andrahandsmarknaden men är sällan utslitna och kan vara riktigt fina till billig peng.

• BaraSamantha

Vi hade en helt ny bugaboo donkey, och tyvärr sjunker inte dem i värde folk tar fortfarande sjukt höga priser på dem begagnade också! :(

Tips på hur man kan få ihop snabba pengar? Med vänlig hälsning, Samantha

Svar på tråden HJÄLP, vad ska jag göra?