Vet inte om min kille älskar mig längre hjälp.
Har varit ihop med han 2 år. Vi har ej haft sex på 1 måndag. Vi har en mycket bagage med oss tillbaka. Han vill ej hångla med mig mer. Han är medlem på varje gay sida det finns. Han skriver med andra killar trots att vi är ihop. Ibland gör han det öppet ibland när jag inte vet. Han skriver med kollar på fb med. När han skriver med nån kille han gillar så skriver dom asså mycket kan ej förklara hur mycket han skriver inte bara med en utan flera. Värsta disskituionen han öppnar sig för andra. Till andra kan hann skriva vill du knullar mig vill träffa dig. Jag vet inte han kanse letar efter någon som han kan ha ifall vi gör slut. Han har autism deralisaion mmm. Jag blir arg för att han kan ej prata med mig om saker. Så fort jag börjar prata om nått säger han Du när jobbig har ej ens börjat. Han vill inte kommunicera med mig . Jag vill ha ett vanligt samtal. R vi är på stan när han ser en kille han bara oooo kom och knulla mig framför mig. Exempel han gick och bli kund på en bank för att det jobbade en snygg kille. Han tar folks reg nr sen kontaktar han dom. Vet inte hur jag ska förklara. Han gillar att göra mig avensjuk han tänder på det. Jag vill kunna prata med han om saker och ting men det tar stop han är inte intresserad. Det verkar som han älskar mig men visst det inte vf skulle han stanna kvar. Värsta är han vill ej ha något gemensamt med mig. Han ignorerar mig han lyssnar inte på mig när jag pratar om ALVARIG viktiga samtal han lyssnar lite sen säger han att jag ej jobbig och lägger på. Snälla vad ska jag göra för att få han att lyssna. Han bryr sig inte alls om mina problem när jag pratar. Vad ska jag göra vill ej kasta 2 år. Obs JAG ÄR EN KÄNDIS PÅ FAMILIJELIV OCH FLASBACK HAN HAR GJORT ÖVER 2000 INLÄGG OM MIG. FLESTA BULLSHIT NÅGRA STÄMMER. KAN NÅGON BERÄTTA VAD JAG SKA GÖRA. HUR SKA JAG VETA ATT HAN ÄLSKAR MIG. JAG VET ATT HAN ÄR OTROGEN FINNS EJ MYCKET ATT GÖRA. JAG BLIR LEDSEN JAG FÖRSÖKER KOMMA NÄRA HAN GENOM ATT BÖRJA PRATA MEN ÄR INTE INTRESSERAD. SNÄLLA HJÄLP MIG