Agerar hundvakt
Jag agerar gärna hundvakt, då jag har stort behov av extra inkomst för tillfället (studerar).
Bor i Uppsala, ganska centralt samt har alltid haft djur på ett eller annat sätt och har en stor förkärlek till just hundar.
Jag agerar gärna hundvakt, då jag har stort behov av extra inkomst för tillfället (studerar).
Bor i Uppsala, ganska centralt samt har alltid haft djur på ett eller annat sätt och har en stor förkärlek till just hundar.
Studerar du hemma? Kanske dagmatte? Men då måste du ju ut då och då såklart.
Studerar du hemma? Kanske dagmatte? Men då måste du ju ut då och då såklart.
Många har ju stort behov av en erfaren och pålitlig hundvakt så annonsera så kommer du garanterat att få napp. Glöm bara inte att skriva avtal om vem som betalar vad om hunden blir sjuk, har sönder något, skadar tex annan hund och vem som åker akut till veterinär när den är hos dig mm.
Många har ju stort behov av en erfaren och pålitlig hundvakt så annonsera så kommer du garanterat att få napp. Glöm bara inte att skriva avtal om vem som betalar vad om hunden blir sjuk, har sönder något, skadar tex annan hund och vem som åker akut till veterinär när den är hos dig mm.
Annonsera på affären eller liknande. Många som behöver dagmatte till sina hundar när dom själva jobbar.
Ett tips om du tänkt sätta ut en annons:
Skriv vad du kan ERBJUDA KUNDEN. Det låter väldigt desperat när du säger att DU BEHÖVER KONTANTER NU.
Skriver detta i all välmening ;)
Du kommer troligen inte få en enda hund att passa om du skriver att du behöver kontanter nu!
Det är bra om du har någon referens också.
Jag kan behöva hjälp vid särskilda tillfällen.
Men det måste va rätt person.
Du kan kolla på FB om det finns någon hundgrupp i närheten där du bor, och om det finns lägg ut en annons där.
Jag kan behöva hjälp vid särskilda tillfällen.
Men det måste va rätt person.
Utanför. Men vi har upptåget. Så det skulle funka med avståndet.