• Asirna

Min partner vill jag ligger med andra.

Har länge varit emot detta, men börjar nu bli väldigt nyfiken.

Min partner vill att jag ligger med andra, tar bilderna berättar om hur det är osv.

Funderar nu verkligen på att göra det då jag bli väldigt nyfiken.

Men det känns fortfarande fel. Har ni tips på hur jag sakta men säkert kan börja?

Är ås rädd att förstöra relationen då han är mitt livs kärlek, samtidigt km jag verkligen inte tänka mig att han ligger med andra, han är inte intresserad av det utan vill endast att jag ska njuta.

Så vad har ni för tips?

• Svar på tråden Min partner vill jag ligger med andra.
  • Stolt Farsa

Jag tycker det låter jättekonstigt. Om man verkligen älskar varandra ser jag inte vad det här skulle göra för gott?

• tuxxe

Prata igenom Allt, ge din man total rätt till att säga nej om det är en viss man som han inte vill att du har sex med oavsett om det är en eller flera gånger.

Se till så att du har total koll på var din mans gränser går...

Ha riktigt jävla kul och ha massa bra sex!

• steffo75
    tuxxe skrev 2016-09-13 16:22:46 följande:

Prata igenom Allt, ge din man total rätt till att säga nej om det är en viss man som han inte vill att du har sex med oavsett om det är en eller flera gånger.

Jag håller med ovanstående, men med ett

tillägg, du ska göra det för din skull och känna att du mår bra av det. Att göra saker för andra kanske blir fel i slutändan. Hoppas ni hittar en lösning som håller:)
  • Anonym (swing)
    steffo75 skrev 2016-09-13 16:45:13 följande:
    tillägg, du ska göra det för din skull och känna att du mår bra av det. Att göra saker för andra kanske blir fel i slutändan. Hoppas ni hittar en lösning som håller:)
    Håller med, men någon måste ju liksom komma med idén först.

Sedan ska man veta det att många män tänder på att se sin älskade bli påsatta av andra män. Det är något djuriskt som triggas, och instinkten säger dem att när hon är påsatt av andra män så ska de själva sedan bli kåta och pumpa henne full med sina egna spermier för att tränga undan inkräktarens dito. Själv är jag mest glad för att min partner får känna glädjen med lite ny kuk ibland. Lite som att provköra en ny bil som man vet att man inte vill ha, men det kan vara kul ändå
  • Asirna
    Stolt Farsa skrev 2016-09-13 16:20:15 följande:

Jag tycker det låter jättekonstigt. Om man verkligen älskar varandra ser jag inte vad det här skulle göra för gott?

Det tyckte jag konstigt förut och jag grät när killen berättade att han villa jag skulle vara med andra.

Vi har inte detta ofta på 1.5 år då han jobbar så mycket.

Går runt kåt i stort sett hela tiden o speciellt. När jag har ägglossning, samt jag älskar sex!

Men nu börjar jag fundera på att testa hur det känns.
  • Asirna
    tuxxe skrev 2016-09-13 16:22:46 följande:

steffo75 skrev 2016-09-13 16:45:13 följande:

Jag väntar nu på att träffa min partner i veckan, och tänkte då vi ska prata om vad som är okej och inte. Jag kommer t.ex. Aldrig låta någon sova över hos mig över natten. Efter sexet blir det direkt iväg med dem. Självklart gör jag det inte bara för killen utan för mig själv också :)
  • Asirna
    Anonym (swing) skrev 2016-09-13 16:54:59 följande:

Håller med, men någon måste ju liksom komma med idén först.

Sedan ska man veta det att många män tänder på att se sin älskade bli påsatta av andra män. Det är något djuriskt som triggas, och instinkten säger dem att när hon är påsatt av andra män så ska de själva sedan bli kåta och pumpa henne full med sina egna spermier för att tränga undan inkräktarens dito. Själv är jag mest glad för att min partner får känna glädjen med lite ny kuk ibland. Lite som att provköra en ny bil som man vet att man inte vill ha, men det kan vara kul ändå

Låter rätt logiskt, människor är trots allt djur vara med en helt annan intelligens.

Jag trodde aldrig jag skulle gå med på detta, men blir nyfiken på att ligga med ännu fler o mer erfarenhet som jag kan ta med mig till killen.

Killen har också föreslagit en trekant med en annan man. Så funderar på det också. Men skulle aldrig klara av om killen skulle vilja vara med någon annan, det skulle knäcka mig totalt...
  • poppoil9
    Ja, vad kan gå fel. Du ligger med någon annan som knullar dig bättre än din man någonsin kan göra och plötsligt kommer sex med honom inte kännas lockande längre.
  • Hmm123
    poppoil9 skrev 2016-09-13 19:38:10 följande:
    Ja, vad kan gå fel. Du ligger med någon annan som knullar dig bättre än din man någonsin kan göra och plötsligt kommer sex med honom inte kännas lockande längre.
    Precis vad jag tänker.
  • Asirna

Jag har redan haft sex med flera olika killar. Men inget är som det med min partner, aldrig haft bättre sex mes någon annan, dessutom så har vi sann kärlek som många människor aldrig får uppleva.

Inga fler oseriösa kommentarer här tack.

poppoil9 skrev 2016-09-13 19:38:10 följande:

Svar på tråden Min partner vill jag ligger med andra.