Panikångest hjälp
Hej ska börja med att jag har dyslexi så kan bli lite fel.
Jag är en kille på 25 år som har ett barn på 3 år som jag har varannan vecka.
Nu är det så här att under en lång tid. Ungefär 1-2 år har jag haft ångest och det blir värre och värre. Nu är det panikångest jag känner mig helt hopplös och galen och oduglig i allt. Har försökt jobba i perioder men det funkar inte. Jag ljuger för alla om min ekonomi. Min mamma och pappa vet om allt och har hjälpt mig hela länge med att betala hyra då jag ej haft råd men har ändå ljugit för dom att jag söker hjälp osv. Och vi har varit till soc många månader men missköter mig alltid tex lämnar ej papper i tid och klarar ej av att fara på vissa möten. Jag vet hur jävla fel det är men min hjärna säger nå helt annat och får helt panik då jag ska nånstans. Tex så ska jag till soc idag men klarar det ej då jag sagt 2 olika saker till hon på soc och till mamma. Och mina föräldrar har börjat ge upp å säga de är sista chansen nu. Så hur ska jag göra och hur får man snabbast hjälp känns som ingen tar en seriöst. Snart blir jag vräkt så ge alla tips. Om ni vill prata privat så gör jag gärna det