Ivf
Jag är snart 41 år och min man är 42 år. Vi har nu haft 3 missfall på 1 år... Kan man få hjälp med ivf? Ja som inte kostar skjortan? Nån som vet? Är det gratis i Danmark? Hoppas nån kan svara på mina frågor...
Jag är snart 41 år och min man är 42 år. Vi har nu haft 3 missfall på 1 år... Kan man få hjälp med ivf? Ja som inte kostar skjortan? Nån som vet? Är det gratis i Danmark? Hoppas nån kan svara på mina frågor...
Gränsen i Sverige är 42 så det brådskar i så fall. Kostar mellan 30-60000. Men troligen skulle inte IVF hjälpa. Du kan ju bli gravid,problemet är dina m.f. Kan bero på din ålder,kan bero på annat. Hur som helst borde ni kunna få göra en missfallsutredning. I Danmark är IVF tillåtet till 45 och kostar mer än i Sverige.
Ivf till 42 år. SU kan få gratis via landstinget och åberopa vårdgarantin så kan ni få hjälp inom 3 månader. Men så måste ni vara beredda på att få ivf där det finns tider dvs vart som helst i Sverige.
Jag har haft upprepade missfall och inget verkade fel vid utredningen och tillslut gjorde vi ivf. Vi väntade 6 månader i kö i Stockholm. Nu har jag en liten 2 print och en i magen från frysen ????????