Britax Shiny Cosytoes
Hej, jag har en brio smile vagn och har nu beställd en britax shine åkpåse, men har nu efteråt läst helt olika om den, vissa säger den är supervarm och funkar inte alls i mildare väder medans andra säger den är rätt tunn så man bra kan ha en tjock overall under, har någon en sådan som kan berätta hur den är samt hur ni klär barnet i den?
Det är mitt första barn och han blev igår 5 månader, är det rätt tänkt så att om tex det är så att åkpåsen är väldigt varm och barnet ska ligga där hela promenaden och är nöjd så utan att bebövas ta upp räcker det med jacka uppptill och tjocka strumpor och vantar och mössa och vanliga byxor ( har ämligen läst att vissa har endast vanliga kläder i åkpåsen om den är varm, men såklat då mössa och vantar på ) ? men om barnet ska sitta upp och va lite utanför åkpåsen med överkroppen och kanske ska upp ur den kan man ha en vanlig tjock overall? hur gör ni? min bebis är än så länge ganska rastlös och gillar inte att va i vagnen allt för länge vilket har gått bra nu senaste veckorna när man kan ta upp honom en stund på promenaden men på vintern blir det ju svårt om man har en supertjock åkpåse och då tunnare overall, svårt dethär för man vill ju inte att barnet ska ha för varmt men inte heller frysa.
tacksam för råd :)