• MoaElis

Disney On Ice, populärt?

Jag har ingen koll på det och tänkte fråga om ni som har köpt biljetter tidigare år vet om det brukar väldigt populärt? Alltså, jag menar om en måste ställa sig i kö (online) och det tar slut på 10 min, eller om man har chans att få biljetter om man köper senare på dagen? Någon som vet?

• Svar på tråden Disney On Ice, populärt?
  • Griseknoen35

Det är väldigt populärt men du har inte så bråttom att beställa biljetter så du måste göra det samma dag de släpps. Fast beror ju också på vilken plats du vill ha och vilken föreställning. Ges ju flera föreställningar i två el om det brukar vara tre dagar.

• MoaElis

Aha okej, trodde bara det var 1 dag. Men man vill ju gärna ha bra platser. Det är ju frost också som är väldigt populärt(!) så kanske lite extra populärt i år.

• Griseknoen35
    MoaElis skrev 2016-08-18 18:44:46 följande:

Aha okej, trodde bara det var 1 dag. Men man vill ju gärna ha bra platser. Det är ju frost också som är väldigt populärt(!) så kanske lite extra populärt i år.

Va frost förra året med och den va en av de bästa Disney on ice jag gått på. De brukar vara bra varje år men förra året va ovanligt bra. Värt att gå på.
  • Alexi

Det har varit Frist de senaste två åren... Vi köpte biljetter typ i oktober/november för två år sedan utan problem.

• Flash Gordon
    MoaElis skrev 2016-08-18 18:17:20 följande:
    Jag har ingen koll på det och tänkte fråga om ni som har köpt biljetter tidigare år vet om det brukar väldigt populärt? Alltså, jag menar om en måste ställa sig i kö (online) och det tar slut på 10 min, eller om man har chans att få biljetter om man köper senare på dagen? Någon som vet?
    Det är tio shower totalt över fem dagar.

Lär finnas biljetter tillgängliga ett bra tag.

Om du däremot vill ha BRA platser och en tid och dag som passar DIG så kan det vara läge att hänga på låset. 
Svar på tråden Disney On Ice, populärt?