• cimk

Kontakt annons för min vän

Ja vart ska man leta eller inte leta? Första frågan som kommer snart från många är säkert, varför letar inte denna person själv?

Ja har man varit singel i 4 år och aldrig lyckas hitta den rätta har man lätt för att ge upp eller hur?

Så bara för att jag är en sådan super bra vän så tänkte jag kolla lite här om man kanske kan hitta någon annan som letar efter kärleken.

Så vem är min vän?

Det är en killkompis som är 23 år gammal. Jag har känt honom sen gymnasiet  (8år) och vi umgås än idag. Han umgås mycket med mig och min familj ( man och två barn)  Han älskar barn, men har inga själv. Så han ser inga problem med att du har barn. Han är med oss när vi åker till leos lekland, utomlands eller bara äter middag och umgås allihop. Han är en jätte fin kille.

Han bor i Stockholm och vill gärna ha ett förhållande där man inte bor jätte långt ifrån varandra. Uppsala och Stockholm är nog längsta. På vintrarna bor han hemma oss sin mamma men på vår,sommar och höst bor han i sin egna lilla stuga som han bygger lite på. Han är absolut ingen partymänniska

Intresserad? :) skriv gärna en kommentar 

Svar på tråden Kontakt annons för min vän