• Lina888

Festa i Örebro?

Hej :)

Jag och två tjejkompisar kommer att åka upp till Örebro över helgen. Vi vill ha tips på vart man kan gå ut och festa i stan? Vi är mellan 25-31 och gillar att gå på nattklubb med dansgolv och drinkar. Vi kommer bo på hotell mitt i city..

Såå alla tips välkomnas..????

• Svar på tråden Festa i Örebro?
  • Lina8888

Tittade på lite bilder därifrån, ser it som de mest är 18 åringar där? Kanske inte stämmer ;)

Måste ju tillägga att 2 av oss är singel också och gärna ser lite fina karlar ????

• Simone

På Strömpis är det allsång (inte helt säker på om det är något fortfarande) åldern är 30+. Jag har varit där en gång och det var roligare än vad jag trodde. Detta är alltså fredagar, lördagar är det 25+. Bästa nattklubben i stan enligt mig, har aldrig haft en tråkig kväll där. Nedervåningen spelas

• Simone

[quote=76886615][quote-nick]Simone skrev 2016-08-16 00:38:43 följande:[/quote-nick]På Strömpis är det allsång (inte helt säker på om det är något fortfarande) åldern är 30+. Jag har varit där en gång och det var roligare än vad jag trodde. Detta är alltså fredagar, lördagar är det 25+. Bästa nattklubben i stan enligt mig, har aldrig haft en tråkig kväll där. Nedervåningen spelas[/quote

Nu skickade jag iväg lite för fort haha.

På nedervåningen spelar de ny klubbmusik och på övervåningen spelas blandad musik som är rolig att dansa till. Tycker absolut att ni ska gå dit :)

Svar på tråden Festa i Örebro?