• Anonym (Amanda)

Vill ha lesbiskt sex med min killes syster!

Jag har varit tillsammans med min kille i många år, Har tänkt sexuella tankar om hans syster i flera år men skulle verkligen vilja ha sex med henne:) Vi har flörtat och skojat om det många gånger hon och jag och tror hon är ganska sugen hon med:)

Min kille vet och tycker jag ska försöka, Är jag konstig eller vad tycker ni?
    Pusss

• Svar på tråden Vill ha lesbiskt sex med min killes syster!
  • enola

Om samtliga inblandade är med på det, vad väntar du på? Kör hårt! Skrattande

• Anonym (A Dose Of Weird.)

Detta här är besynnerlig enligt mitt tycke.

Om min flickvän skulle vilja ha sex med min syster så skulle jag antagligen ha gjort slut med henne och om min syster har sex med min flickvän så skulle det ha varit fel.

Hur skulle ni ha reagerat om två stycken bröder kör dubbelmacka på en tjej (tjejen är en flickvän till en av dem)? Och hur skulle ni ha reagerat om deras könsorgan vidrör varandra när dem är i samma hål av tjejen i frågan?

Och hur skulle ni bli om ni har en trekant med en syster och en bror?

• PerfektBf

Kan nog sätta käppar i hjulet för erat förhållande rejält :/

• Anonym (Euuuuw)

Eh det låter rätt perverst. Hur kan din kille gå med på detta? På gränsen till incest skulle jag nog säga. Urk

• enola
    Anonym (Euuuuw) skrev 2016-08-15 19:13:52 följande:

Eh det låter rätt perverst. Hur kan din kille gå med på detta? På gränsen till incest skulle jag nog säga. Urk

Hur kan det vara på gränsen till incest? Killen ska väl inte vara med? 

I så fall hade jag hållit med om att det kändes väldigt... fel. Men nu är det ju inte så.

• Anonym (Kille)

Personligen tror jag att det är bäst att det stannar vid en fantasi, kan ju bli konstigt på familjeträffar o så. Beror ju även lite på hur allvarligt ni som är inblandade ser på sex.

Men är alla med på det, kan du väl flörta vidare och se vart det leder.

Jag skulle inte vilja att min tjej gjorde så med min syster. ... däremot inte något emot om hon testade med en annan tjej.

Svar på tråden Vill ha lesbiskt sex med min killes syster!