Hur lösa det här?
Min sambo har en son som är 11,5 år han bor hos sin mamma 12 mil bort men är här varannan helg. Han gillar inte mig har vi fått reda på. Han är otrevlig och hittar på saker jag sagt som jag aldrig i mitt liv skulle få för mig att säga. Hans mamma i princip tvingade hit honom igår för hon hade planer (aw med jobbet) så de värsta förutsättningarna hade vi. Han var både arg o ledsen på tåget hit för han ville inte komma.
Sen när han väl kom hot var han sjukt övertrevlig nästan för bra. Kramades o sa hej o att han var glad att jag o hans pappa träffats. Sen på kvällen sa han att han är sur på mig o därför ville han inte komma. Frågade snällt varför han var sur så jag kan göra om göra rätt. Då säger han "för sist jag var här sa du dra pt helvete ungjävel" plus att han sist sa till sin mamma att jag sagt "du är elakare än satan" så sånt hittar han på. Finns en mycket lång historia bakom med utbrott från hans sida som drabbat både mig ich min son på 10 år. Jag känner nu att jag inte vill träffa barnet längre. För min o min sons skull (som blir jätte ledsen när sambons pojk hittar på saker om mig)
Hur löser man detta enklast? Pojken måste ju träffa sin pappa. Vilket han inte vill om
Jag är närvarande. Jag och pappan bor ihop o har ett gemensamt barn.