• Cayenna

Åkpåse hjälp av erfarna

Jag har en buggaboo Buffalo som jag är helnöjd med. Vill alltså inte byta vagn. Jag använder sittdelen som ju är ergonomisk/skålad. Jag vill till vintern ha en riktigt varm åkpåse i ull. Vet någon vilka märken som kan passa? För buggaboo verkar inte ha någon?! Kan joolz passa?

Vill helst ha en åkpåse som är ergonomiskt utformad så det inte blir knöligt. Eller funkar en vanlig utan att det blir knöligt? Nån som provat?

• Svar på tråden Åkpåse hjälp av erfarna
  • Parkslide

Hej! Vi har en voksipåse som vi är otroligt nöjda med, och varmt kan rekommendera. Den är som en dunsovsäck, väldigt följsam och har inte känts knölig i vår brio go. Ser inte varför den inte skulle passa i er vagn också.

Den kan förlängas så att den passar äldre barn också, vilket varit perfekt på förskolan, då de sover ute i vagn året runt. Framförallt är den väldigt varm och skön, när de andra barnen fick kläs på fleecetröjor, raggsockar och vantar kunde vår unge bara stoppas ner i påsen som hon var.

• Cayenna

Tack för svar. Ska titta på den oxå.

Någon mer som vill dela med sig? Speciellt om någon vet en skålad åkpåse med ullfoder. :)

• Mitarashi

Vi har en voksi frost som vi är jättenöjda med. Den är ullstoppad med polyester utanpå så den håller sig torr :)

Svar på tråden Åkpåse hjälp av erfarna