• Handelstanken

Kallt vatten i Vatten-land/park

Har provat här och i Spanien, finns det några varma i EU?

• Svar på tråden Kallt vatten i Vatten-land/park
  • Carambolan

Ett jag kommer att tänka på är Tropical Islands i Tyskland. Men det är inte en utomhusvattenpark, utan en mer som en regnskogstemapark inomhus i en gigantisk glaskupol. Typ som ett äventyrsbad som låtsas vara utomhus, med sandstränder, regnskog, etc.

• Handelstanken
    Carambolan skrev 2016-08-07 18:20:21 följande:
    Ett jag kommer att tänka på är Tropical Islands i Tyskland. Men det är inte en utomhusvattenpark, utan en mer som en regnskogstemapark inomhus i en gigantisk glaskupol. Typ som ett äventyrsbad som låtsas vara utomhus, med sandstränder, regnskog, etc.
    Lalandia
  • Dixie
    Handelstanken skrev 2016-08-07 18:36:25 följande:
    Lalandia
    är det svar på din egen fråga?! jag upplever inte Lalandia som särskilt kallt......
  • Handelstanken
    Dixie skrev 2016-08-07 19:16:36 följande:
    är det svar på din egen fråga?! jag upplever inte Lalandia som särskilt kallt......
    Lalandia är inomhus som hen skrev om, jag söker utomhus. Var ni i Rödby eller på Lolland?
  • Dixie
    Handelstanken skrev 2016-08-07 19:20:13 följande:
    Lalandia är inomhus som hen skrev om, jag söker utomhus. Var ni i Rödby eller på Lolland?
    ja, jag vet att Lalandia är inomhus - har varit på båda - men det framgår ju inte att du frågar efter utomhusparker. 
  • Handelstanken
    Dixie skrev 2016-08-07 19:25:05 följande:
    ja, jag vet att Lalandia är inomhus - har varit på båda - men det framgår ju inte att du frågar efter utomhusparker. 
    Vatten-land/park= sannolikt utomhus, inte badhus. Tänkte testa Lolland med Lego och Safari också, verkar ha bra boende. Kneippbyn nu var kallt och Dk ute verkar vara kallt.
  • Dixie
    Handelstanken skrev 2016-08-07 19:29:19 följande:
    Vatten-land/park= sannolikt utomhus, inte badhus. Tänkte testa Lolland med Lego och Safari också, verkar ha bra boende. Kneippbyn nu var kallt och Dk ute verkar vara kallt.
    jag antar att du menar Jylland.... Lalandia har bra stugor där!
  • Nyfikna72

Mina ungar badar glatt när man fyller poolen med kallvatten från kran...............aldrig hört antydan till nåt om nå kallt vatten i badhus eller hav eller vad det nu må vara.

Svar på tråden Kallt vatten i Vatten-land/park