Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Hej! Enligt appen har jag bf 22 mars, gick in i v 8 idag. Följs gärna åt. Väntar första barnet med min make och mår oförskämt bra. När är du beräknad?
Va kul :) grattis! Enligt sista mens 8/4 :) vart bor ni någonstans?
Hej! Jag har beräknad bf 23 mars och följs gärna åt. Jag har en 2 årig dotter och vi + min man bor i Göteborg. Jag mår otroligt dåligt och spydde för första gången i morse...
Va kul! Grattis till nr 2 :) jag har en dotter som blir 7 och en liten kille som är 1 år. Usch nej din stackare! Mitt morgonillamående började oxå idag men har inte spytt med dom andra två så hoppas att jag slipper denna gången oxå! Måste va hemskt :(
Jag bor i Luleå. Ska bli så mysigt med en vårbebis och slippa de kallaste månaderna. De enda symtomen jag har är vansinnigt ömma bröst och en mage uppsvälld som en ballong. Ska till barnmorskan den 10 augusti, får se om det är i inskrivning eller hälsosamtal. Kanske en kombo, hon sa bara att jag är välkommen.
Hej! Enligt appens uträkning så har jag beräknat BF 25/3 2017 :D Det blir både min och sambons första gång
Dock har jag idag fått en väldigt liten och mörkröd blödning så är jätte oroligt att det tyvärr är ett MF.. Plus att CB test visade 2-3v för 2v sedan när jag plussade första gången och visade även idag 2-3v.. Enligt appen är jag i V7 (6+3)
Håller tummarna att detta bara är en "vanlig" blödning som man tydligen kan få i början på en graviditet!
Ja men eller hur! Tror det kommer bli en helt perfekt månad/månader o va hemma med en liten bebis :D få är dom inte nyfödda när den värsta högsommaren kommer ihäller :) jag kommer faktiskt inte ihåg nånting hur allt går till fast att det inte alls va längesedan jag va gravid ???????? man glömmer verkligen fort! Jag ska oxå ta tag i o ringa bm snart. Brukar inte va lika brått när det är nr 2 o 3 dock
Å nej Christina vad jobbigt! Hoppas o håller tummarna att det bara är en vanlig blödning! ???????? jag har faktiskt aldrig fått någon blödning under grav så kan tyvärr inte nånting om det. Tänker på er!
Nämen Hej! ???? Gud va kul!! Grattis!! ????