• miatilda090920

Ägglossning

Min senaste mens började 17 juli. Varade i 5 dagar typ. Har testat med Ägglossningstest några dagar nu och i dag med. Men visar negativt. Har jag testat för tidigt? Ska man testa mitt på dagen? Eller har jag ingen ägglossning denna månaden? Har dock som mensvärk.

• Svar på tråden Ägglossning
  • Madde87

Det kan vara så att du började testa för sent? Hur lång är din cykel?

• Lovisens

Jag brukar ha äl dag 16. Vad jag räknade ut så verkar du vara på dag 15 idag? Testa igen imorgon.

• miatilda090920

Har testat sedan min mens slutade. Igår var det negativt med fast inte lika ljust streck som innan. Har sådan mensvärk. Men inga mer test hemma. Får åka o köpa i så fall. Kan man ha ägglossning så här sent?

• Lovisens
    miatilda090920 skrev 2016-08-02 08:58:53 följande:

Har testat sedan min mens slutade. Igår var det negativt med fast inte lika ljust streck som innan. Har sådan mensvärk. Men inga mer test hemma. Får åka o köpa i så fall. Kan man ha ägglossning så här sent?

Du är på dag 17 och eftersom jag brukar ha dag 16 så kan man säkert ha på dag 17 också :) Hur lång menscykel har du? Min brukar vara på 29 dagar.

Har du några andra kroppsliga symtom förutom mensvärk? Jag brukar alltid ha mycket av ÄL-sekret kring dag 14-16.
  • miatilda090920

Har fortfarande inte fått positivt på Ägglossningstest. Är inne på dag 19 tror jag. Har fortfarande molvärk. Konstigt. Vad kan det vara?

Svar på tråden Ägglossning