• Anonym (Anonym)

Tjej intresserad av annan tjej

Hej!

Någon som känner igen sig?

Har ett lyckligt förhållande med min sambo, dock har jag länge fantiserat om att få testa ha sex med en tjej, vilket min kille är okej med att jag skulle få testa.

Någon här som är i samma situation?

Finns det fler tjejer här ute som är ute efter en liten mysstund? Vart bor ni alla isåfall, ålder? Är 25 år. jag bor i Småland

• Svar på tråden Tjej intresserad av annan tjej
  • fae

Klart det finns. Många. Om ni båda är okej med det så leta efter en, till slut finner du någon. Prova en sexsajt.

• Anonym (Testat)

Jag hade ett förhållande, men det höll 3 år. Vi testade för jag var nyfiken och även han, det förstörde! För oss. Alla förstör inte utan kan även bli bättre. Men jag blev så svartsjuk efteråt och han ville bara ha mer och mer tjejer.

• Anonym (Oa)

Är i precis samma situation som du, med skillnaden att jag en gång testat att ha sex med en tjej (och fick definitivt mersmak);)

• Anonym (Jag också)

Jag ;)

Vart i Småland bor du?

Och hur gammal är du?

Anonym (Anonym) skrev 2016-07-27 22:45:50 följande:

Hej!

Någon som känner igen sig?

Har ett lyckligt förhållande med min sambo, dock har jag länge fantiserat om att få testa ha sex med en tjej, vilket min kille är okej med att jag skulle få testa.

Någon här som är i samma situation?

Finns det fler tjejer här ute som är ute efter en liten mysstund? Vart bor ni alla isåfall, ålder? Är 25 år. jag bor i Småland

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Oa) skrev 2016-07-29 16:48:38 följande:

Är i precis samma situation som du, med skillnaden att jag en gång testat att ha sex med en tjej (och fick definitivt mersmak);)

Låter ju inte helt fel ;) berättade du det för din kille?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Jag också) skrev 2016-07-29 16:51:15 följande:

Jag ;)

Vart i Småland bor du?

Och hur gammal är du?

Jag är 25 år, närmsta "stora staden" är Jönköping. Vart i Småland bor du? :) är du i förhållande med?
  • Anonym (Trist)

Här i Västernorrland är de jättesvårt att hitta någon också :/

Sökt i flera år nu!

• Anonym (Oa)
    Anonym (Anonym) skrev 2016-07-30 22:37:18 följande:

Låter ju inte helt fel ;) berättade du det för din kille?

Ja det gjorde jag innan :) helt ok för honnom.:)
  • Anonym (Jag också)

Bodde i Tranås förrut, men nu bor jag i Göteborg. Nej jag är inte i förhållande, är singel. Skulle vara kul att prata vidare med dig :) nyfiken på hur du ser ut :)

Anonym (Anonym) skrev 2016-07-30 22:38:25 följande:

Jag är 25 år, närmsta "stora staden" är Jönköping. Vart i Småland bor du? :) är du i förhållande med?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Jag också) skrev 2016-08-01 16:21:33 följande:

Bodde i Tranås förrut, men nu bor jag i Göteborg. Nej jag är inte i förhållande, är singel. Skulle vara kul att prata vidare med dig :) nyfiken på hur du ser ut :)

Detsamma! Vart ska vi prata? :)
Svar på tråden Tjej intresserad av annan tjej