• Mammis2011och2015

Gravid i göteborg Bf april 2017

Hej!

Jag är nu gravid ännu en gång. Denna gången ska det gå vägen och vpr 5 åring ska få ett syskon i livet. Inget snack!

Vi gjorde vår IVF införing den 20/7 och redan den 23e plusade jag med kvällsurin.

Idag på femte dagen är sträcken superstarka och jag tror på tvillingar.

Vill så gärna hitta fler göteborgsmammor att dela denna graviditeten med och tänkte starta en facebookgrupp när vi är tillräckligt många.

Håller tummarna på att jag snart får sällskap.

• Svar på tråden Gravid i göteborg Bf april 2017
  • Tigger78

Hej och stort grattis till + o håller tummar o tår för er.

Bor inte i Göteborg men i Rävlanda som ligger lite utanför dock, hoppas det går bra ändå...

Har också + precis o ska enligt alla uträkningar få runt den 8/4...har en pojk sedan innan på nu 10 år så det känns nästan som första =)

Vore roligt att följas/Å

• Mammis2011och2015
    Tigger78 skrev 2016-08-05 22:50:13 följande:

Hej och stort grattis till + o håller tummar o tår för er.

Bor inte i Göteborg men i Rävlanda som ligger lite utanför dock, hoppas det går bra ändå...

Har också + precis o ska enligt alla uträkningar få runt den 8/4...har en pojk sedan innan på nu 10 år så det känns nästan som första =)

Vore roligt att följas/Å

Absolut! Grattis till pluset!
  • Millis85

Hej!

Jag bor i Göteborg och väntar nu mitt första barn i april!

Följs gärna åt :)

-Väntar barn 3/4 april 2017 -
  • Mammis2011och2015
    Millis85 skrev 2016-08-11 15:39:10 följande:

Hej!

Jag bor i Göteborg och väntar nu mitt första barn i april!

Följs gärna åt :)

Vad roligt! Masss grattis!
  • Naima89

Grattis till +! Jag plussade igår 15/8 , bor också utanför Göteborg men är gärna med här om jag får ändå :)

• Dubbeljuni

Hej! Hoppar gärna in här :) Plussade idag och har bf 23/4. Har en dotter född -15. Känns helt overkligt fortfarande, försöker vänja mig vid tanken. Testade först idag på BIM+5 för trodde hela tiden mensen var på väg.
    Ska bli kul att följas åt! 

• Memoi

Hejsan,

Jag är gärna med i en grupp. Blev det någon? :)

• TC123

Hej!
    Planerad bf 22/4. Går gärna med i denna grupp (hur man nu gör det? :)) Är denna tråd fortfarande aktiv på något sett? Via fb kanske?

• jo85

Hej! BF 10 april här, bor i centrala Göteborg. Väntar ett syskon till son född 2015. Går gärna med i FB-grupp om sådan finns! :)

• jo85

Hej! Jag har startat en fb-grupp som man gärna får vara med i om man vill! Gruppen är hemlig och syns inte! Det jag behöver i så fall är er mail så antingen om man skriver sin mail här eller i ett meddelande till mig så skickas en inbjudan via mail! Hoppas att några vill vara med :)

Svar på tråden Gravid i göteborg Bf april 2017