• Anonym (Gillar stora kukar?)

Kuksexuell

Är det nån mer än jag (hetro?kille) som tänder på/blir kåt av stora kukar? Helst svarta och riktigt stora. Jag tänder inte alls på män annars utan det är just stora kukar som jag går igång på. Har aldrig haft sex med nån man men fantiserar om att suga en stor kuk och få den i röven. Det kommer förmodligen stanna vid fantasi eftersom jag inte tänder på män. Någon annan kille som känner/känt likadant och testat?

• Svar på tråden Kuksexuell
  • Anonym (Kille)

Ja bisexuell kallas det. Prova med dildo o buttplugg först. Gillar du fortfarande det, kan du ju fundera på kuk...

• Anonym (Bä)

Jag fantiserar ofta om kuk. Har sugit av några killar, längesen nu. Gillar att använda dildo också, men inte haft en riktig man.

Använder dildosar nästan dagligen och älskar det. Funderar på att köpa en ännu större också. Men det är ju en sak med en gummikuk och en helt annan med en riktig. Det sitter ju nåt bihang på den där riktiga kuken som jag inte är så tänd på så att säga.....

• Anonym (Bä)
    Anonym (Gillar stora kukar?) skrev 2016-07-24 11:47:48 följande:

Använder dildosar nästan dagligen och älskar det. Funderar på att köpa en ännu större också. Men det är ju en sak med en gummikuk och en helt annan med en riktig. Det sitter ju nåt bihang på den där riktiga kuken som jag inte är så tänd på så att säga.....

Jag skulle nog gilla det med rätt man. En stadig bit, maskulin. Att bli tagen av en annan karl, bli smekt av honom, han doftar gott av rakvatten, kyssas...
    Anonym (Bä) skrev 2016-07-29 12:08:33 följande:

Jag skulle nog gilla det med rätt man. En stadig bit, maskulin. Att bli tagen av en annan karl, bli smekt av honom, han doftar gott av rakvatten, kyssas...

Ha ha! Vore ju klart enklare om man kände så! Skulle aldrig vilja bli smekt eller kysst av en man!! Men det känns ändå lockande att få runka och suga en riktigt stor kuk och sen få den i röven.
  • Anonym (xyz)

Jag kan förstå dig. Det du söker är en shemale.
    Fast ett mer realistiskt och realiserbart alternativ är ett s.k. glory hole. Då får du kuk utan att behöva ha övrig närkontakt med någon äcklig manskropp.

Blotta tanken att kyssa någon man eller skava mot någon hårig svettig manskropp blir man ju helt spyfärdig av.

• Anonym (Bä)
    Anonym (xyz) skrev 2016-07-30 21:39:40 följande:

Jag kan förstå dig. Det du söker är en shemale.
    Fast ett mer realistiskt och realiserbart alternativ är ett s.k. glory hole. Då får du kuk utan att behöva ha övrig närkontakt med någon äcklig manskropp.

Blotta tanken att kyssa någon man eller skava mot någon hårig svettig manskropp blir man ju helt spyfärdig av.

Inte jag. Vill bli tagen som en riktig slampa Kyss
Svar på tråden Kuksexuell