• Anonym (Anonym)

Pigmentet i rumpan, äckligt?

Hej. Jag har ett problem jag mår mycket dåligt av under sex, annars också. Min favorit ställning är tex doggy, men jag märker mer och mer hur jag inte vågar köra den ställningen för jag är så rädd för att killen ska bli äcklad. Eller faktiskt sex överhuvudtaget. Det är inte formen det är fel på, den är jag relativt nöjd med faktiskt, utan mitt pigment där bak (fittan med). Jag är sydamerikan, med mellanbrun hudton, så färgen är ganska mörk.. Jag tycker den är väldigt mörk. Jag är så osäker, vill helst höra ärliga kommentarer om hur mycket ni killar tänker på det egentligen? Och om ni har blivit äcklade av det nån gång?

Anonym för att jag inte vågar prata med nån om detta då jag skäms nåt fruktansvärt.

• Svar på tråden Pigmentet i rumpan, äckligt?
  • Nyfikna72

Jadu, det enklaste är nog att sluta tänka på det där viset för killar tänker nog inte på sånt överhuvudtaget. I annat fall har dom nog missat din hudfärg från start helt men då är nog det där minsta problemet......

• Anonym (Johanna)

Haha förstår vad du menar TS, kan också oroa mig över utseende på kön osv, men tror inte man ska vara för styrd av vad man tror är någon sorts ideal. Det är ju isf enbart om du ska vara i porrbranschen som du behöver bekymra dig. Män bryr sig inte om vilken färg din röv har, sålänge det typ inte är grön eller något. Och skulle han tycka din färg var fel så vore han ju sjukt ovärd? Finns tusen andra som isf skulle tycka precis tvärtom och älska din röv exakt därför. Så.. Oroa dig inte! Ni ligger ju, och du ger honom stånd liksom. Känns inte som att han finner dig motbjudande eller något.

• Anonym (Kille)

Tonen på hudfärgen är knappast ett problem. Jag lovar att han inte blir äcklad av din färg på hyn, det sitter bara i ditt huvud. Så kör på med doggystyle!

• Anonym (D'archangel)

Dålig lukt kan vara äckligt om man kör doggy, men mörk stjärt är vanligt och sexigt.

• flygrl

Du har fin brun hy och din välformade rumpa matchar det. Mörka rumpor e inte fulare än vita. Varken din eller min.
    Försök se på dig själv med snällare ögon vetja!

Nu e ju jag tjej & inte kille men ville få de sagt ändå. :(

• flygrl
    flygrl skrev 2016-07-19 16:55:14 följande:

Du har fin brun hy och din välformade rumpa matchar det. Mörka rumpor e inte fulare än vita. Varken din eller min.

Blev fel på sista smileyn damn it. Så här skulle den förstås se ut: :)
  • Anonym (Mjoho)
    flygrl skrev 2016-07-19 16:55:14 följande:

Fast jag tror inte att hon menar färgen på rumpan/skinkorna, utan mer färgen "mellan" skinkorna..
  • Anonym (F)

Det sexigaste som finns är en kvinna som är nöjd med sig själv och som fokuserar på att få njuta och ge njutning.
    Och som vågar lita på att hon är vacker och sensuell och att jag också tycker det om vi hamnar i samma säng,
    Skulle jag inte göra det skulle vi inte ha sex.
    Så släpp det och slappna av och lita på att jag tycker du är fin och sexig och njuter av att se, lukta, smaka och känna din kropp. 

• flygrl
    Anonym (Mjoho) skrev 2016-07-19 18:00:40 följande:
    Fast jag tror inte att hon menar färgen på rumpan/skinkorna, utan mer färgen "mellan" skinkorna..
    Fast jag menade också hela röven. E man mörkhyad e man ju också mörkare mellan skinkorna.

Usch...börjar bli pinsamt det här...
  • Anonym (Anonym)

Hej, tack för all positiv respons.. Jag vet att jag inte borde tänkte på det som jag gör, men kan inte hjälpa det. Men det känns faktiskt bättre när jag fick alla svar, att det mesta verkar sitta i mitt huvud och inget annat. Tack alla :)

Svar på tråden Pigmentet i rumpan, äckligt?