• Greger

Amnings-BH stor??

Jag söker som en idiot efter amnings-BH för stora bröst. Med stora menar jag inget mindre än H-kupa, gärna I-J beroende på hur mycket brösten kommer att växa.
    Alla trådar jag hittar tipsar upp till E. Detta känns för mig som ett hån.
    Har såklart hittat lite olika på de sajter där jag brukar beställa vanlig bh, bh-teamet mfl. Men en bh ligger runt 600:-. Finns det verkligen inga billigare alternativ? Primärt söker jag en mjukare typ modell sport-bh att sova i och slappa hemma i. Behöver alltså inte vara något jättefancy, men vill ju gärna att melonerna får plats liksom.
    Någon?!

• Svar på tråden Amnings-BH stor??
  • viseversa

Har EXAKT samma problem. Hittade 90i på jollyroom men nu när dom kom och jag prövade var dom ändå för små. Glöm att det var i kupa. Jävligt dåligt. Kommer skicka tillbaka skiten. Känns som jag vill ge upp.

• Greger
    viseversa skrev 2016-07-13 22:50:04 följande:

Har EXAKT samma problem. Hittade 90i på jollyroom men nu när dom kom och jag prövade var dom ändå för små. Glöm att det var i kupa. Jävligt dåligt. Kommer skicka tillbaka skiten. Känns som jag vill ge upp.

Fy vad surt!
    De flesta "vanliga" butiker jag varit i har upp till E-F på sin höjd.
    Provade mjuka modeller i XL på Lindex i veckan och det kunde ha funkat om jag aldrig någonsin rör mig en millimeter med dem på mig, HAHA!
    Okej att en vanlig bh får kosta. Men jag vill ha några att använda hemma och när jag sover. Då får de gärna vara mjuka och sköna och utan spets.
  • Greger
    Anilo skrev 2016-07-13 23:20:50 följande:

Jag köpte på change för 3år sedan iaf

Tack, har kollat där också. De har en modell i olika färger för strax över 500:-. Men stora storlekar, däremot har jag aldrig tyckt att kvalitén på deras underkläder varit densamma som tex de som säljs via bh-teamet. Freya mfl.
  • Greger
    tvillingar oktober 2016 skrev 2016-07-13 23:28:43 följande:

Hej!

Har du kollat på "Evas Underkläder"?

Dom har upp till stl K.

Och priserna ligger från 200kr och uppåt.

Lycka till :)

Faktiskt inte den här gången. Jag har däremot köpt några bh'ar därifrån tidigare och kvalitén har varit under all kritik. Men gäller det något mjukt att sova i så är mina krav inte riktigt lika stora
  • Lena

Bravissimo har sköna amningsbhar i många storlekar

• aleydis

Jag köpte på butiken fetstils, de har stora storlekar. Men ja, de kostar ca 600 kr st. Abecita är ett bra märke. Annars har jag hört att man kan beställa billigt från England, men aldrig provat

Svar på tråden Amnings-BH stor??