• Anonym (Svärsonen)

Vad ville svärmor?

Var idag hos svärmor och åt, efter ett tag blir det bara jag och svärmor kvar på baksidan där vi åt. Jag sitter vid bordet medans hon går runt o små fixar, sedan hittar hon nåyt på marken o frågar mig vad det är, ingen aning säger jag och kollar bort, "nej men kolla om du ser vad det är" säger hon då och jag vridet huvudet igen, där står svärmor med sin korta klänning fram böjd med ryggen mot mig och visar diskret hela könet, "eh ja eh jag vet inte" är det enda jag får fram stammndes.

Vad tror ni hon menade? Just att hon sa åt mig att kolla och sedan böjer sig frammåt o visar mig detta.

• Svar på tråden Vad ville svärmor?
  • Anonym (haha)

haha, hur visar man "diskret hela könet" (rolig formulering) ?

• Anonym (Bunke)

Hon vill ha dig! Du skulle kört in kuken direkt!

• Anonym (Svärsonen)

Hon visade den diskret genom att böja sig fram så att man såg under klänningen, inte direkt så att hon gick fram till mit ansikte och drog upp ;)

• Anonym (40 ish)
    Anonym (Svärsonen) skrev 2016-07-04 19:36:07 följande:

Hon visade den diskret genom att böja sig fram så att man såg under klänningen, inte direkt så att hon gick fram till mit ansikte och drog upp ;)

Hade hon inga trosor?

Har en tjejkompis som flera gånger visat fittan genom vita bomullstrosor, två gånger hade de dessutom glidit åt sidan så att man såg de rakade läpparna Tungan ute. Både genom att böja sig framåt och dra upp benen så att man kan se den under kjolen. 

Helt övertygad om att det är omedvetet och inte något man ska dra växlar på!
  • Anonym (Fejko)

Din svärmor vill nog att du går in på dinchat.com eller annan sexchat och fullföljer din fantasi. För det här är nog inte rätt ställe.

Svar på tråden Vad ville svärmor?