Sexuella trakasserier på festivaler
Varför hör man inget från feministorganisationer om detta beteendet från killar/män?
Borde inte Gudrun Schyman och andra feministiska politiker fördöma detta?
Varför hör man inget från feministorganisationer om detta beteendet från killar/män?
Det gör de ju? Vilka kanaler följer du egentligen?
Jag har aldrig hört Gudrun Schyman fördöma taharrush - det som har hänt på Putte i Parken.
Vänstern och feministerna har beröringsskräck då det handlar om flyktingmän
Det är min kropp och inte någons sorts turistattraktion! annaspilar.se/2016/july/det-ar-min-kropp-och-inte-nagon-turistattraktion.html
Jag har aldrig hört Gudrun Schyman fördöma taharrush - det som har hänt på Putte i Parken.
Det är inte bara taharrush. Tafsa i grupp har svenska killar också gjort. På min skola, där endast 5-10 invandrare fanns (på den tiden) drog killarna in tjejer på toaletten för att tafsa och i korridorerna kunde man bli omringad och utsatt för samma sak. Svenska killar.
Det intressanta är att män blir väldigt upprörda "å kvinnors vägnar" när de misstänka kanske är migranter, men visar det sig sen att det är helsvenska killar skiftar de gärna skuldfrågan över till offret.
Med det sagt tycker jag att vi 1) tagit emot för många migranter, regeringen åtgärder kom på tok för sent 2) tagit emot för många män.
Det är män som våldtar och tafsar och män från kulturer där kvinnor inte är värda mer än boskap lär tafsa och våldta ännu mer. Dags att införa nolltolerans. Oavsett ålder: begår du sexövergrepp åker du ut ur landet om du är asylsökande!
Det är män som våldtar och tafsar och män från kulturer där kvinnor inte är värda mer än boskap lär tafsa och våldta ännu mer. Dags att införa nolltolerans. Oavsett ålder: begår du sexövergrepp åker du ut ur landet om du är asylsökande!