Jag var för en tid sedan med om mitt andra missfall på rad, hur fort blev ni gravida efter 1 och 2 missfallet?
Hej, jag fick mitt första barn 2013 blev gravid igen september-oktober.. fick sen missfall i november.. tungt något så fruktansvärt efter att ha försökt i över ett halvår, och uppe på det var/är min kompis beräknad 1 dag efter mig (hon får alltså snart barn! blev nu gravid i början på april och fick sen missfall 1 juni så jag var i ca v 8... så otroligt jävla tungt varför just jag och varför två gånger på rad, varför, varför, varför???? Jag är 20 år frisk och mår bra. min sambo är 21 och mår bra och är frisk han med vad gör jag/vi för fel? När ska denna smärta gå över?? jag/vi vill ju så gärna ha ett syskon till våran son... :( känns inte alls bra! mår så jävla dåligt!! när blev ni gravida igen efter första missfallet och sen efter andra missfallet? Och hur ska man orka kämpa, frågorna är många.. kommer den tredje graviditeten gå bra eller ska den också sluta i missfall? hur stor är risken att få ett tredje missfall på rad?