Ska jag göra det eller inte?
Vill börja med att säga att jag inte vill ha några otrevlig svar, försök ha lite överseende att detta är väldigt känsligt för mig o jag frågar er om råd för jag själv inte vet om mitt ex kommer ta illa vid sig eller om jag gör en god gärning:
Jo jag o mitt ex, min första kärlek, vi va tillsammans i 11 år o vi va väldigt unga. Efter de tog slut va vi vänner några innan hon träffade någon ny o gick vidare (va jag som gjorde slut från början)
De sista hon sa till mig va "jag vill dig allt gott i livet men för tillfället kan vi inte vara vänner mer o du kan inte vara kvar i mig liv mer"
De har gått 3 år sen hon valde säga upp all kontakt , jag saknar henne forfarande! Vår vänskap, hon va min bästa vän.
Till saken är att jag har fortfarande kvar foton på henne som liten, hennes mamma o hennes pappa, även hennes betyg kvar. Hon har ALDRIG ens sagt hon velat ha dom här sakerna men jag har sparat dom ändå IFALL hon någon dag kommer tillbaka (som vän)
Vi bor i samma stad ska tilläggas.. Ser henne aldrig men tänkte ska jag anonymt på posten skicka bilderna som tillhör henne som är på henne, o foton på hennes familj (ingenting som rör oss såklart) o hennes betyg som en god gärning helt anonymt eller kommer hon ta illa vid sig??
Vi har ingen kontakt idag men de är ju hennes foton..