• evaeva18

billig laddare till samsung?

Till en samsung Galaxy J5 Black ?

Känns dumt att lägg 399 kr när mobilen kostade ca 1800 kr?

• Svar på tråden billig laddare till samsung?
  • evaeva18
    Anonym (Tgr) skrev 2016-06-25 22:21:23 följande:

Tgr. Typ 70 kr

Vad är det?
  • Aniiee

En USB-kabel och en dator. 

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • evaeva18
    Aniiee skrev 2016-06-25 22:39:08 följande:

En USB-kabel och en dator. 

Har tyvärr ingen dator...
  • Aniiee
    evaeva18 skrev 2016-06-25 22:41:55 följande:
    Har tyvärr ingen dator...
    Nähäpp.....Reseladdare? 150 spänn på teknikmagasinet? Tror det är det bästa du kan hitta, pengamässigt. 

Sen, nuförtiden, behöver du knappast bry dig om vilket märke som står på adaptern. Det är bara iPhone som har avvikande, alla andra har samma.
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • evaeva18
    Aniiee skrev 2016-06-25 22:46:23 följande:

Nähäpp.....Reseladdare? 150 spänn på teknikmagasinet? Tror det är det bästa du kan hitta, pengamässigt. 

Sen, nuförtiden, behöver du knappast bry dig om vilket märke som står på adaptern. Det är bara iPhone som har avvikande, alla andra har samma.

Oki! Ska googla! Tack!
  • Anonym (Tgr)
    evaeva18 skrev 2016-06-25 22:23:57 följande:

Vad är det?

Dom har tydligen bytt namn.

se.flyingtiger.com/sv-se

En prylbutik typ. Finns i var och varannan stad. Köper alltid mina extraladdare där.
  • evaeva18
    zZzZz skrev 2016-06-26 07:43:05 följande:

köp original, inget budget skräp...

Jo jag har hört att de lättare kan börja brinna?

Kanske spara i hop till en ny mobil blir billigast finns för 1000 kr samsung och ha som reserv?
  • Anonym (Tgr)
    zZzZz skrev 2016-06-26 07:43:05 följande:

köp original, inget budget skräp...

Hahaha alltså hela tråden handlade om att hon INTE ville köpa en dyr original och därför sökte ett billigare alternativ...
  • zZzZz

Går att köpa original way billigare än 399...

Anonym (Tgr) skrev 2016-06-26 07:58:30 följande:
    Hahaha alltså hela tråden handlade om att hon INTE ville köpa en dyr original och därför sökte ett billigare alternativ...

Sökte billigare alternativ ja, men inte att köpa något piratskit...

det finns att köpa original för billigare än 399...
  • Anonym (Tgr)
    zZzZz skrev 2016-06-26 13:39:17 följande:

Går att köpa original way billigare än 399...

Sökte billigare alternativ ja, men inte att köpa något piratskit...

det finns att köpa original för billigare än 399...

Wow... Lucky me liksom att jag inte bryr mig ett dyft om det är "piratskit" eller inte eftersom jag därför spar pengar ;)

Tror du på allvar att bara det står "Samsung" odyl på så är den per automatik bättre? Haha spelar roll liksom! Så länge de laddar.

Ts: nej, de börjar inte lättare brinna... Skulle alla elektriska produkter vara sämre och farligare för att det inte står ett dyrt produktmärke på skulle vi alla leva farligt varje dag, både i allmänna utrymmen och våra egna hem... Och de lagar och säkerhetsföreskrifter vi har i detta landet skulle inte tillåta det för det första.
  • volvo142
    Aniiee skrev 2016-06-25 22:46:23 följande:

"billiga" laddare är dock helt meningslöst att köpa. gjort två sådana köp, ena blev så varmt att den sluta ladda. andra glappade. Dämmande in båda flera gånger tills jag gav upp och köpte en riktig som gör sitt jobb.
    men annars kolla tradera på nya laddare tex eller teknikmagasinet. Var bredd på något elände dock.
Svar på tråden billig laddare till samsung?