• lindap75

när ska era tonåringar vara hemma

hej vilka tider har era tonåringar?
    min dotter ska vara hemma kl 00 på helger men hennes kompisar e ute till 02-03 
    tycker att det e sent.

• Svar på tråden när ska era tonåringar vara hemma
  • gahadas

Vad är det egentligen du skyddar ditt barn mot som inte kan hända innan 00?

• buggi

Det är upp till tonåringen. Själv var jag ofta uppe hela natten på helgerna när jag gick på högstadiet. Lite av grejen med att vara tonåring????

• Caramelliquor

Jag fick vara ute till sista t-banan gick hem.

Efter 24-tiden hade dock varken jag eller mina vänner något ute att göra. Så med den faciten i hand så kommer mitt barn INTE att få ränna ute på stan efter klockan 00:00. Förmodligen inte ens till midnatt.

• volvo142

förstår inte grejen med en tid helt ärligt man kan väl ringa när det passar lätta på tiderna om det är nått speciellt, Skriva i sten klockan 12 ska du va hemma min 16/17åring låter nästan taskigt..

• sextiotalist

Har aldrig haft några bestämda tider. Vi har kommunicerat i stället och kommit överens från gång till gång. Åh andra sidan har han aldrig hängt ute på stan

• nevermind

Syrrans 16-åring ska vara hemma kl. 22 om det inte är nåt särkilt, en bio till exempel.

• mamita

Min 14-åring måste vara hemma 21 på vardagar och 22 på helger, är det något särskilt tex disco på ungdomsgården får han vara ute till 23 om jag hämtar med bil.

Svar på tråden när ska era tonåringar vara hemma