• Sirreal

Hjälp med spanska

Hej håller på att lära mig spanska då jag har vänner utomlands som bara pratar det nu har jag fått ett mail som jag inte riktigt förstår så undrar om det finns någon vänlig som skulle kunna hjälpa mig. 

"La verdad es que queda muy dificil para poder hablar espero que entiendas por que para buscar en el traductor sale muy costoso entonces por eso no te he hablado en ingles "

• Svar på tråden Hjälp med spanska
  • Papito
    Sirreal skrev 2016-06-25 07:18:09 följande:

Hej håller på att lära mig spanska då jag har vänner utomlands som bara pratar det nu har jag fått ett mail som jag inte riktigt förstår så undrar om det finns någon vänlig som skulle kunna hjälpa mig. 

"La verdad es que queda muy dificil para poder hablar espero que entiendas por que para buscar en el traductor sale muy costoso entonces por eso no te he hablado en ingles "

Fritt översatt:

Sanningen är att det blir väldigt svårt att prata, jag hoppas att du förstår för det är väldigt dyrt att översätta, det är därför jag inte har pratat engelska med dig.

Lycka till!
  • Papito
    Sirreal skrev 2016-06-25 12:35:26 följande:

Tack för hjälpen :) 

Vassego! ????
  • Margaux

Personen som skrev det där har ju använt google translate. Väldigt dåligt språk. Det låter som om det är översatt från engelska med google translate typ. Stick to english.... 

Svar på tråden Hjälp med spanska