Foglossning 15 månader efter förlossning??
Hej. Lite osäker på om jag valt rätt kategori till mitt problem men vi provar.
När jag var gravid fick jag omkring v.20 foglossning, som blev ganska så illa. Fick bekräftat hos sjukgymnasten att det var foglossning.
Jag trodde att det skulle försvinna när barnet var fött då jag förstått att det ska ha med hormonerna att göra (rätta mig om jag har fel).
Men nu är min son snart 15 månader och jag har fortfarande foglossnings smärtor, det gör så ont att jag lider. Det kommer imellan leken med min son och min vardag påverkas. Jag mår helt enkelt jätte dåligt och har konstant ont, nu orkar jag inte mer.
Jag har sökt hjälp på vårdcentralen för detta och det har tagits blodprover för att testa om det handlar om sjukdomar bla reumatiska sjukdomar. Vilket det inte gör då testerna kom tillbaka fullt normala. Det ända svar dom ger mig är "vi vet inte vad det är, har du fortfarande ont om 3 månader så får du komma tillbaka".
Det är det ända jag får till svar, jag skickas inte vidare någonstans där jag möjligtvis kan få hjälp.
Vad ska jag göra? Finns det någon som känner igen sig? Vi vill så gärna bli gravida igen men jag känner att jag inte vågar, jag är rädd för att denna smärtan ska bli ännu värre :(