• scrapparlotta

Bra restaurang i halmstad?

På fredag åker jag och min familj till halmstad. Och på kvällen vill vi ut och äta lite gott....så jag vill ha tips på bra restauranger med god mat som även ska passa barn. Nu är inte mina barn så små, men kräsna. Får gärna bla vara nån god fläskfile med beasås på menyn...hehehe...

Bör helst ligga inom gångavstånd från Best westen grand hotell där vi ska ligga.

• Svar på tråden Bra restaurang i halmstad?
  • choklad

Föreslår Fridolfs eller Pio. Fridolfs har fläskfilé med pommes och bea på barnmenyn och på Pio finns fläskfile med grönsaker och rödvinssås (kan säkert bytas till bea) på vanliga menyn. Googla och kolla menyn på båda, båda ligger centralt.

• scrapparlotta
    choklad skrev 2016-06-15 23:08:40 följande:

Föreslår Fridolfs eller Pio. Fridolfs har fläskfilé med pommes och bea på barnmenyn och på Pio finns fläskfile med grönsaker och rödvinssås (kan säkert bytas till bea) på vanliga menyn. Googla och kolla menyn på båda, båda ligger centralt.

Tack ? ska kolla in dessa...
  • choklad

Av den typen som jag tror du är ute efter är det de två jag spontant tycker är bra, men har ju inte provat alla. Om ni går till torget och går gågatan ner så finns det ett rätt stort utbud. Finns ju även typ OLearys och sånt. Om ni skulle råka gilla asiatiskt rekommenderar jag Lotus, gott och prisvärt!

Svar på tråden Bra restaurang i halmstad?