• Anonym (Q)

Män som inte lyssnar eller ger sig.

Är ofrivilligt singel sen min man valde skilsmässa.

Nu har hans bästa vän börjar skriva om att han vill att jag ska suga honom, att han vill spruta överallt på mej + i munnen, har gång på gång sagt att NEJ jag vill inte men han själv kallar detta för kärlek.

Blir både trött och ledsen över att han inte lyssnar och varför i hela friden skriver han till mej tänker på att han är faktiskt mitt exs bästa vän???

Vad ska jag göra för att han ska fatta att jag inte vill för ett antal nej har inte räckt?

• Svar på tråden Män som inte lyssnar eller ger sig.
  • Anonym (ignorera)

Kanske bäst att helt låta bli att svara??!! Om han inte får någon respons , så måste han väl ge sig till slut...

• Anonym (Q)

Har försökt blocka men med Nokian jag har kommer jag inte på hur jag ska göra det.

Ska nog sluta svara honom för avsugning visst men inte men det ska för min del vara med någon jag älskar och är kär i och jag är inte alls kär i honom känns lite som övergrepp när han smsar, ringer.

• Anonym (Q)

Och sen just att han är mitt exs bästa vän vet att dom snackar inte ett dugg roligt detta. Plus att jag älskar min Exman fortfarande.

• No Logo

Ta screen shot på messen inklusive dina svar och skicka till ditt ex och be honom säga åt sin kompis att sluta trakassera dig sexuellt. Fungerar inte det talar du om för kompisen att du polisanmäler honom om han fortsätter - fungerar inte det får du faktiskt ta och göra en polisanmälan.

• Birgitta02
    No Logo skrev 2016-06-15 11:13:10 följande:
    Ta screen shot på messen inklusive dina svar och skicka till ditt ex och be honom säga åt sin kompis att sluta trakassera dig sexuellt. Fungerar inte det talar du om för kompisen att du polisanmäler honom om han fortsätter - fungerar inte det får du faktiskt ta och göra en polisanmälan.
    Hur tar man screen shots på mobil (helt OT fråga)
  • Anonym (Q)
    No Logo skrev 2016-06-15 11:13:10 följande:

Tack det ska jag nog göra inte för att jag tror att exet bryr sig för enligt honom är jag värsta tänkbara kvinna och det efter ett liv ihop på dryga 28 år. Och om det inte hjälper då anmäler jag.
  • Anonym (Q)
    Birgitta02 skrev 2016-06-15 11:23:48 följande:
    Hur tar man screen shots på mobil (helt OT fråga)
    Vet egentligen inte men har en annan mobil så jag kan ta foto på smsen och skicka dom så, på den andra mobilen är den där personen som skriver blockad.
  • ImBatman
    Anonym (Q) skrev 2016-06-15 11:31:02 följande:

Vet egentligen inte men har en annan mobil så jag kan ta foto på smsen och skicka dom så, på den andra mobilen är den där personen som skriver blockad.

Kan du ladda ner appen "truecaller" kan du blockera hans nummer i den. Plus att du slipper en massa spam och telefonförsäljare
  • No Logo
    Anonym (Q) skrev 2016-06-15 11:26:03 följande:

Tack det ska jag nog göra inte för att jag tror att exet bryr sig för enligt honom är jag värsta tänkbara kvinna och det efter ett liv ihop på dryga 28 år. Och om det inte hjälper då anmäler jag.

Även om han inte bryr sig om dig så bör han veta hur hans "vän" uppför sig!
Svar på tråden Män som inte lyssnar eller ger sig.