vad gör jag för fel??
Hej.
Nu skall vi se hur man skall börja.
jag är mamma till 4 barn. lever tillsammans med mannen sedan 26 år tillbaka vi träffades när vi var unga. Nu känns det som vi inte alls har något gemensamt förutom barnen.Vi pratar knappt med varandra. Han är bra på trycka er en med ord. jag blir irriterad men är bara tyst varför jag inte öppnar munnen vet jag inte. när det väl har gått för långt så "flippar jag ut och säger allt jag känner,allt på en gång. på något sätt så är det mitt fel. jag är ingen husmor. är lite stökigt av mig, kan glömma saker någon sagt till mig. det gör jag inte med meningen men känns som det är mitt fel. dom två minsta dom plocka ju inte efter sig för dom har ju lärt sig från mig. jag visar dom inte hur man borstar tänderna (det gör jag orkar inte tjata varje dag samma sak). uppfostran ser vi olika på. jag är slapp. nöjer mig med att dom har godkänt på alla ämnen iallafall. han strävar efter att dom skall han mycket bättre. så det är ju mitt fel med. Ibland undrar jag varför finns jag. Allt hade varit bättre om man inte fanns. Då slapp dom mig och mina fel. vet ej vad jag vill av detta men känner att jag måste få skriva av mig. för vem skall man prata med. om man inte kan öppna munnen hemma.