• Anonym (Orolig)

Blödning, hjälp vad är detta?

Vill först o främst säga att jag INTE försöker bli gravid (har aldrig varit det heller).

Jag har alltid haft väldigt regelbunden mens, dock väldigt kort tid mellan mensen, ungefär 17-19 dagar vilket har varit helt normalt för mig sedan tonåren. Min senaste mens var inget konstigt alls, den kom som vanligt och slutade den 31/5. 
    Igår den 9/6 kom det en liten brun flytning och nu imorse kom det som mensblod på toaletten. Det verkade ligga ganska mkt blod i toaletten men svårt att se. Alltså det KÄNNS som mensblod för det är precis som det brukar vara vid mens tycker jag. Jag har lite mensvärk tror jag, blir förvirrad eftersom det är så konstigt att det kom nu.

Snälla hjälp, vad ÄR detta? Tog cellprov i julas och det var helt normalt, inte kan det väl vara något farligt? Jag skriver under missfallskategorin för jag googlade såklart och allt ledde in mig på missfall, men jag vet inte det jag? Jag hade ju mens för lite mer än en vecka sen bara? 

Jag mår så dåligt över detta eftersom det är nytt för mig att det plötsligt kommer "mens" igen eller mellanblödning eller vad det nu är, så jag är konstant orolig sedan igår... Är det någon idé att ta grav.test? Jag har ingen erfarenhet alls eftersom jag aldrig behövt ta något förut då inga tecken har funnits. Jag har en partner och vi kör avbrutet samlag. Men om det nu skulle kunna vara ett missfall, kan ett grav.test verkligen visa på något då? 

Snälla hjälp <3 

Svar på tråden Blödning, hjälp vad är detta?