• Hope2016

Blastocyst ruvning??

Några fler där ute som vill följas åt?

Stötta varandra och utbyta erfarenheter?

Går på Rmc Linköping

På Lördag så blir jag ev ruvare igen, 6 st blastisar finns i frysen och jag hoppas att en klarar upptiningen och självklart hoppas vi på att det är just det där guldägget :)

Gör min fet i ostimulerat cykel..

Oddsen ska vara större med blastocyster har man fått höra...

• Svar på tråden Blastocyst ruvning??
  • druvan52

Härligt! Håller tummarna för dig! Är det första ruvningen? Jag ruvar dag 8 så ligger lite före dig. Dumt nog testade jag igår, svagt pos! Idag ännu svagare positivt. Så nu tänker jag att det kanske är någon sorts kemisk graviditet på gång.

• Hope2016
    druvan52 skrev 2016-06-08 11:32:07 följande:

Härligt! Håller tummarna för dig! Är det första ruvningen? Jag ruvar dag 8 så ligger lite före dig. Dumt nog testade jag igår, svagt pos! Idag ännu svagare positivt. Så nu tänker jag att det kanske är någon sorts kemisk graviditet på gång.

Tack, nej detta är vårt 3 ivf och 3 fet men första på blastocyst, har oförklarligt barnlösthet bakom oss och två fet innan som slutade i tidig mf.

Håller tummarna för dig men ta inte ut något i förskott än, var gör ni era försök?
  • druvan52
    Hope2016 skrev 2016-06-08 12:04:47 följande:

Tack, nej detta är vårt 3 ivf och 3 fet men första på blastocyst, har oförklarligt barnlösthet bakom oss och två fet innan som slutade i tidig mf.

Håller tummarna för dig men ta inte ut något i förskott än, var gör ni era försök?

Okej, håller verkligen tummarna för er! Vår är också oförklarlig. Har dock flera blastocyster i frysen men man blir ju lite otålig... Går på ivf kliniken Stockholm.
Svar på tråden Blastocyst ruvning??