Omeprazol Sandoz amning
Känner mig så jäkla korkad just nu! I onsdags fick jag världens anfall av magkatarr vilket slutade på VC osv. Iaf så tog jag Omeprazol Sandoz vilka jag tagit innan nån enstaka omgång. Då en. Nu i förvirrning av sömnbrist smärta o matbrist mm så började jag ta 2 per dygn. Med 12 h + mellan varje. För det var det sambon skulle göra och min hjärna la tydligen helt av o valde att göra samma...onsdagen amma jag inget alls. Sen började jag på torsdagen 2-3 ggr totalt på dygnet. Samma visa på fredagen dock längre emellan tabletterna då jag glömde av dom. Idag hann jag ta en imorse sen återfick jag tydligen huvudet och stoppade. Har läst läst och läst och normal dos anses troligen inte vara någon fara, fast det är ju tydligen inte helt forskat i. Men nu tog ju snille jag två på ett dygn och nu oroar jag mig kopiöst över hur lillkillen kommer lida över detta. Han delammas bara och är väl inte supermycket mjölk heller. Kan någon lugna mitt sinne alternativt banna mig totalt? Helst det första.
Natten till idag vaknade han två gånger och bara skrek vilket han annars inte brukar göra, superrolig att det hade med pillerna att göra ;-(
Nån som vet vad det kan göra med de små? Han är 9 mån +