• Anonym (bara jag)

hur ska detta sluta....

Jag har skrivit förr ja. Om mitt nya liv med sexförhållande med enannan kvinna. Vilket är helt underbart. Njuuter. Pågått ett par månader, vänner före det ett par månader också innan jag vågade satsa o gå lite längre o lite längre o det hände. Där står vi nu. Pga omständigheterna - vilket är o förblir (tror jag) -  får detta inte komma ut. Jag håller på o separerar o har svårt att tro att detta skulle kunna bli accepterat men känner som så att det får tiden utvisa, för min del alltså. Pga hennes bakgrund o ställning får detta aldrig komma ut menar hon, vilket jag förstår helt. Skulle det göra det antar hon att hon måste flytta från landet men inte till sitt hemland pga detta skulle nå även dit. Svårt. Allt väl såklart så länge detta hålls som ett? klarar ens psyke av det? Finns nån annan som haft utgångsläge "hemligt o nu en tid" men det blev till nånting större? hur löste ni det? eller finns ni som inte löst detta o orkar leva så? tacksam för svar. Märker på hennes kramar o sms att hon (precis som jag) har svårt att hålla distans o börjar bli kär. 

• Svar på tråden hur ska detta sluta....
  • Anonym (bara jag)

nånting föll bort som vanligt pga denna dåliga dator. 
    Alltså - allt väl så länge detta hålls som ett hemligt förhållande. Men då vi märker äkta känslor börjar infinna sig, vi söker oss till varann konstant, lite lögner här o där, beröring, blickar. På stan tagit tag i andras hand i misstag innan man insett att inte här o nu. Gllöms bort liksom. Då man verkligen vill mer o allt blir allvar. Klarar man av det...då...ursäkta om det blev rörigt men ngr rader föll bort i mitten.

• Anonym (bara jag)

Svar på tråden hur ska detta sluta....