Längtar88 skrev 2016-05-23 01:13:00 följande:
Har du molande känsla? Mensvärk? Mer när du rör dig?
Tyvärr upptäckte jag mitt MA så, började som lite ljusrosa när jag torkade, sen brunblandat. Men fortfarande otroligt lite. Inget i trosa alls och inget när jag torkade om jag legat stilla. Dagen efter hade jag fått tid till gyn och de lilla jag sakta gick till och från bussen gjorde att de kom i trosa med (kollade på toan direkt) och jag bröt ihop i väntrummet för då var de inga tivel längre och de bekräftades även på vul.
Jag var i v12.
Sen finns de MASSOR som upplevt samma utan att de varit någon fara. Vad säger din magkänsla? Testa lägg en binda för att se om de kommer nån droppe utan att du märker och kontakta gyn för vul. I v 8 ska en kunna se tickande hjärta. Håller tummarna att allt är bra och försök att inte stressa upp dig (idiotiskt att säga jag vet men det är inte heller bra för er)
Önskar er allt de bästa och kom ihåg det BEHÖVER inte vara nått fel. Kramar
Jag skulle inte säga att jag har haft någon molvärk utan mer som "vanlig" mensvärk som kom redan innan bim-dagen. Dock så är värken mildare än min vanliga mensvärk som är rätt så extrem. Men värken finns fortfarande kvar. Ingen märkbar skillnad när jag rör mig. Dock så har spänningarna i brösten börjat släppa succsesivt (kan också vara för att jag har skippat bh i helgen haha)
Magkänslan är tyvärr att det inte finns något levande där inne, redan inställd på det faktiskt. Ska till bm om en vecka så tänkte kolla med henne då hur jag ska gå till väga.
Får kanske se det från ljusa sidan, nu vet jag i alla fall att jag kan bli gravid!