• Kattis4

Bo på Lalandia

Vi har bokat stuga på Lalandia i Billund till sommar. Det står el och vattenförbrukning ska vi bekosta, och jag undrar vad för kostnader vi kan förvänta oss. Vi planerar såklart inte att vara i stugan särskilt mycket, men vi planerar ju att använda kyl/frys, ladda mobiler, etc. och en del vatten till dusch och så. Barnen är såklart eld och lågor eftersom det finns jacuzzi, men man undrar vad det skulle kosta att ha den igång...
    Vi ska bara stanna tre nätter, så jag hoppas att det inte rör sig om stora summor. Vad har ni betalt och hur mycket har ni använt?

• Svar på tråden Bo på Lalandia
  • bängolle

Tre nätter i Rödby brukar gå på runt 300kr och då brukar vi åka på vintern och behöver ju ha värmen på. Dock ingen jacuzzi i stugan.

• hrewak

Vi var iväg nu i våras när det fortfarande var rätt kallt, 4 vuxna och 3 barn (laddare till telefoner, Ipads och allt som hör till). Sov 3 nätter. Lagade alla måltider hemma förutom 1 lunch. Jacuzzin användes väl 2 ggr vad jag minns, vi var ju en dag i badhuset. Duschen användes fler gånger såklart.
    Vi fick betala drygt 350 SEK för el/värme/vatten.

Svar på tråden Bo på Lalandia