Nu blir jag förvirrad!
Hej! Jag och min man e inne på vårat 2 IVF/PGD försök. I Lördags 14/5 på RD 15 som även var våran TD fick vi ett fint och tydligt + på CB Digital som visade Gravid 1-2. Vi hade insättning 29/4. Jag hade småblödningar som började på RD 12 som höll i sig fram tills i måndags kväll. Jag hade ingen värk och det kom inga mängder heller utan jag klarade mig med trosskydd även på natten vilket jag aldrig gör när jag har min vanliga mens. Det blev rött på pappret och lite små skvättar i trosskyddet. I morse tog jag ett nytt digitalt som då visade Inte Gravid. Antagligen har vi fått ett tidigt MF, men båda Bm som jag pratade med på Sahlgrenska idag tyckte att det verkade konstigt för ett MF. Det kan vara så att mina Lutinus håller tillbaka en större blödning, men ändå tyckte de att det var lite konstigt för att vara ett MF. Den ena Bm frågade om jag har några andra gravsymptom som jag faktiskt har i mellanåt som tex yrsel, jättetrött hela tiden och nu har det börjat dra väldigt mycket i vänster sida typ nere vid ljumsken/äggstocken.
Har någon varit med om nåt liknande som det verkligen visat sig vara en graviditet? Har även tagit ett blodprov idag som jag får svar på om någon eller några dagar. Så förvirrande detta!