• Anonym (Jag vet inte)

jag vet inte

Jag var en liten flicka väldigt bortskämd och hade en den syskon och en bror. Mamma gick bort när jag vad ung. Vart våldtagen av min bror. Några år senare problem med skolan fick flytta från min pappa söp så fort jag fick chansen och var ett riktigt svin blev gravid lite senare fick barn skärpte till mig ordentligt har haft självmordstankar ett ex antal år och har dessutom gått igenom 3aborter fick ett till barn så nu har jag två.. Har sålt sex och vet inte vart jag ska ta vägen har blivit våldtagen av en ja trodde var min vän.. Har gått igenom så mycket men känner /har ingen ork längre jag vill inte leva så fort de går ett steg framåt så går de 10steg bak jag orkar / jag vill inte känns de som allt känns meningslöst och jag vet inte vad jag vill ha ut av de här ville nog vara spy ut mig lite

• Svar på tråden jag vet inte
  • Anonym (Lslzlcf)

Du ska definitivt ta kontakt med psykiatrin iaf, om du inte redan gjort det? Sålt sex, finns eller har funnits nåt som heter Prostitutionscentrum i Stockholm, du kanske kan få hjälp av dom även om du inte bor i Stockholm.

Svar på tråden jag vet inte