• karlsson45678

Drömmar

Hej!! Jag hade en väldigt konstig dröm inatt o undrade om någon kanske hade nån aning varför jag drömde om det? =) 
    Jag gjorde slut med min pojkvän för några dagar sen för att han skrivit sexuella saker med tjejer under hela vårt 5 månader långa förhållande fast jag klarade inte av mer tillslut. 
    Iallafall, så drömde jag att han och mitt ex några månader innan jag träffade honom satt och åt middag med min familj och sen drömde jag att mitt senaste ex hade jag träffat på en bowlinghall när vi var tillsammans där han berättade att han låg med en tjej o jag började gråta, sen vaknade jag? 
    varför tror ni jag drömde detta?=) 

• Svar på tråden Drömmar
  • Marcella
    karlsson45678 skrev 2016-04-29 10:43:40 följande:

Hej!! Jag hade en väldigt konstig dröm inatt o undrade om någon kanske hade nån aning varför jag drömde om det? =) 
    Jag gjorde slut med min pojkvän för några dagar sen för att han skrivit sexuella saker med tjejer under hela vårt 5 månader långa förhållande fast jag klarade inte av mer tillslut. 
    Iallafall, så drömde jag att han och mitt ex några månader innan jag träffade honom satt och åt middag med min familj och sen drömde jag att mitt senaste ex hade jag träffat på en bowlinghall när vi var tillsammans där han berättade att han låg med en tjej o jag började gråta, sen vaknade jag? 
    varför tror ni jag drömde detta?=) 

Jag brukar googla vissa drömord och sedan pyssla ihop dem själv till något som låter vettigt just i min situation. :)

Drömmar om ex ska betyda att man har känslor kvar från förhållandet, det kan vara någon egenskap du saknar hos honom tex. Men just i detta fallet så är det ju ganska nyligen som ni gjorde slut så inte så konstigt du drömmer om honom. :) Drömmen ska iaf försöka få dig att känna dig ok med att ni gjort slut. Du bearbetar det antar jag. 
    Att gråta är att släppa sorg och elände. 

Detta enligt nätet då. Jag personligen gillar dagenshoroskop.nu

Jag tolkar det helt enkelt som att du bearbetar att er relation har tagit slut och att du släpper taget om den sorg och elände du kände när han skrivit sexuella saker med andra tjejer (vilket jag tolkar som att han sa att han låg med en tjej).

Svar på tråden Drömmar