• Anonym (anno)

lite frågor åt dig som har förhållande med annan kvinna

Hur mycket vågar ni röra vid varandra när ni är ute i samhället liksom, känns som man inte vågar knappt le åt varandra så att ingen skall få veta något. Nu är ju vår grej så ny så kan ju inte säga jag vet nånting. Förnuftet säger att andra ser oss som vänner o det bara är vi som är oroliga, väninnan menar att det syns i kroppsspåket o blickarna...? fast man försöker vara "normal". Fråga nr 2 - vad är typiska saker ni blir osams om - helt vanliga saker som hetero eller nåt annat? känns bara som man är av samma åsikt kring allt men så kan det ju inte vara, haha...

• Svar på tråden lite frågor åt dig som har förhållande med annan kvinna
  • Anonym (Dyke)

Varför dölja det? Jag och sambon kan vara fysiska med varandra ute bland folk. Min erfarenhet säger mig mer att det sista folk tror vi är, är tillsammans om vi inte hånglar. Tjejkompisar går ju så ofta och håller varandra i handen? Tror många tydligen. De förutsätter alla andra relationer innan kärleksrelation, vilket jag tycker är drygt och kränkande. Så oroa dig för det är nog onödigt, sen fattar jag som sagt inte varför ni vill dölja det..

Vi blir osams om det mesta så inte så mkt samma åsikter här inte... Möjligen stora politiska drag som liknar varandras isåfall. Det mesta annat skiljer vi oss åt i åsikter om ????

• Anonym (Dyke)

Försökte göra en smiley som skattar så hen gråter på slutet ;)

men blev bara 4 frågetecken ????

• Anonym (anno)

Tack för svar. Vår grej får inte komma ut pga vårt jobb, inte ännu iaf. Vännen anser dock att nån kommer o ana nåt då dom ser oss småningom, eller misstänka nåt pga hon dyker upp runt mig så ofa på jobbet. Jobbar inom vården o hon är min boss sas.

• Anonym (Dyke)

Ok, tror (tyvärr enligt mig) att ingen kommer misstänka att ni har en romantisk relation om ni inte smäller upp det i ansiktet på dem...

• Anonym (K)
    Anonym (Dyke) skrev 2016-04-30 15:06:55 följande:

Ok, tror (tyvärr enligt mig) att ingen kommer misstänka att ni har en romantisk relation om ni inte smäller upp det i ansiktet på dem...

Det är inte min erfarenhet, tycker att uppmärksamma personer ser sånt rätt fort men det kan ju tydligen vara olika. Kan ju vara så att jag drar fram vibbar från folk fast jag inte har det syftet :)
  • Anonym (uh)

Vi är fysiska mot varandra - håller varandra i handen, pussas om vi känner för det. Vi har ett ganska nära och intimt kroppsspråk. Ungarna säger mamma till oss båda. Rätt obvious att vi är ett par, ändå utgår vissa från att vi är systrar eller nära vänner. 

• Anonym (Dyke)
    Anonym (uh) skrev 2016-05-03 12:03:52 följande:

Vi är fysiska mot varandra - håller varandra i handen, pussas om vi känner för det. Vi har ett ganska nära och intimt kroppsspråk. Ungarna säger mamma till oss båda. Rätt obvious att vi är ett par, ändå utgår vissa från att vi är systrar eller nära vänner. 

Word! T.o.m. mor o dotter har förutsatts innan par, det skiljer 5 år!! Att en av oss är storasyster t tonåringen?!! Inte ifall vi är en+barn, då förutsätts det självklart att vi är mamma till ungen.
  • Anonym (anno)

Hittade min gamla tråd här. Ännu vet ingen att vi har ett förhållande trots att det pågått 8månader. Att röra vid varann är vardagsmat, även ute på stan, men diskret så ingen ser. Lyckliga är vi till tusen o ännu har vi inte varit osams om nånting:)

Svar på tråden lite frågor åt dig som har förhållande med annan kvinna