• Anonym (Hur?)

Hur pruttar ni när ni dejtar?

Hur sköter ni pruttandet när ni dejtar? Passar ni på medan dejten är på toa eller ska hämta något? Gör ni det framför dejten?

• Svar på tråden Hur pruttar ni när ni dejtar?
  • Anonym (Tjej)

När jag är på toa gör jag det, brukar inte ha behov av att göra det annars. De hålls ju inne liksom om man inte ätit något konstigt. Förväntar mig att min dejt gör samma sak.

Har råkat fisa en gång högt på en dejt, var otroligt skämmigt. Då hade vi iofs dejtat ett halvår redan men ändå. Han sade "Oj det var oväntat" och skrattade och jag sade "oops" och sedan förträngde jag hela grejen. Men han var en sån kille som går på toa med öppen dörr så det gjorde det mindre jobbigt.

• Anonym (U)

Jag pruttar inte framför andra människor , oavsett det är en dejt eller någon annan.

Jag pruttar när jag går på toa.

• flygrl
    Anonym (U) skrev 2016-04-28 14:31:04 följande:

Jag pruttar inte framför andra människor , oavsett det är en dejt eller någon annan.

This.
  • Daniel12

Jag säger till före att jag behöver lägga av en rökare, så kan hon gå ifrån en stund om hon tycker det är obehagligt/äckligt. Orka springa på toaletten bara för lite gaser i magen.

• Fia 28
    Anonym (U) skrev 2016-04-28 14:31:04 följande:

Samma här.
  • Långbenopluto
    Daniel12 skrev 2016-04-28 15:19:29 följande:
    Jag säger till före att jag behöver lägga av en rökare, så kan hon gå ifrån en stund om hon tycker det är obehagligt/äckligt. Orka springa på toaletten bara för lite gaser i magen.
    Ja, killar brukar vara så respektlösa och barnsliga.
  • flygrl
    Snövits skrev 2016-04-28 18:15:58 följande:
    Ja, killar brukar vara så respektlösa och barnsliga.
    Och utan stil. En man med stil beter sig fan inte så.
  • pica pica

Är ingen förstadejtspruttare. Men väl i ett förhållande så pruttas det loss!

Svar på tråden Hur pruttar ni när ni dejtar?