• silvertroll

Kub Karlstad, bilder?

Hej!

Undrar om någon här har gjort kub-test i Karlstad och vet om man får/får köpa ultraljudsbilder därifrån?

• Svar på tråden Kub Karlstad, bilder?
  • Kicki1310

Vi gjorde KUB på CSK i december. Då fick vi en bild med oss hem. Vet inte om man kan köpa fler om man skulle vilja. :)

• mocha8676

Kul att man får det nu. Fick inte det hösten 2014. Då var gavs inte kub heller under sommaren. Ska göra kub med nr två i juni/juli. Någon som vet säkert att dom gör kub i sommar?

• varmlanning
    mocha8676 skrev 2016-04-25 19:10:18 följande:

Kul att man får det nu. Fick inte det hösten 2014. Då var gavs inte kub heller under sommaren. Ska göra kub med nr två i juni/juli. Någon som vet säkert att dom gör kub i sommar?

Man borde ju få göra oavsett årstid :O ring och fråga om du är osäker. Har dom sagt till dig stt du ska ringa och boka in kub i juni eller juli?
  • mocha8676
    varmlanning skrev 2016-04-25 19:38:50 följande:

Man borde ju få göra oavsett årstid :O ring och fråga om du är osäker. Har dom sagt till dig stt du ska ringa och boka in kub i juni eller juli?

Jag tycker det också. Nej dom sa inget. Har inskrivning vecka 10 och dom sa att blodprov för kub ska lämnas under den veckan också, ultraljud görs några veckor senare. Så då borde dom göra kub under sommaren.
  • varmlanning
    mocha8676 skrev 2016-04-25 22:30:03 följande:

Jag tycker det också. Nej dom sa inget. Har inskrivning vecka 10 och dom sa att blodprov för kub ska lämnas under den veckan också, ultraljud görs några veckor senare. Så då borde dom göra kub under sommaren.

Ja men då gör dom kub på sommaren :)
  • Anonym (k-town)

jag tog en bild med mobilen under KUB-ultraljudet. Det blev bra.

• vanjastina

Jag gjorde testet i Karlstad mars 2014 och då fick man ingen bild, det stod även i kallelsen vi fick hem innan att de inte gav ut bilder. Vi fick fota på skärmen med mobilen istället och det blev bra bilder :)

Nu ska jag göra kub om några veckor igen i Karlstad och det verkar ju som att de ändrat detta då enligt flera av er, kul isåfall :)

Svar på tråden Kub Karlstad, bilder?