Svärmor
Är det någon mer som har erfarenhet av jobbiga svärföräldrar? Den ena värre än den andra. jag och min sambo har en son på 2 månader kan kalla honom X, och min sambos mamma får mig att bli så fruktansvärt irriterad. Hon gör mig arg, er mig ångest och stressar upp mig hela tiden. Hon lyssnar och respekterar inte vad ja säger. Ända sedan vår son föddes har allt eskalerat, när vi åker ochans hälsar på dom och jag tex säger att låt X sova tills Han vaknar (kolik barn) då kan hon ta upp honom ändå och ignorera det ja säger. Dom dyker upp oinbjudna med täcke och kudde för att sova över, ja vill inte ha dom sovandes här. Dom kommer förbi senare kvällar när vi gått och lagt oss och tar upp X fast ja sagt att vi sover här, hanu har skrikit i flera timmar och ja har precis fått honom att somna. Det är ett väldigt känsligt ämne för min sambo, vilket jag kan förstå, ingen vill ju höra kritik om sin mamma så vi blir ofta Osams om det. Någon mer som har erfarenhet av ev svärmor som bara kommer och "kör över" mig och mina åsikter? PS. Hon gör det inte för att vara elak.