• Anonym (Nytändning)

Vill tända min man, hur?

Vi behöver verkligen en nytändning.

Jag är ganska pryd och har dålig självkänsla. Jag ser rätt bra ut "i grunden", mitt största komplex är dock att mina bröst har försvunnit efter 3 graviditeter så de gör mig osäker..:( Funderar på att förstora dem men kan inte riktigt stå för det idealet heller. 
    När jag känner mig riktigt sexig och att han tänder på mig så tar jag för mig i sängen. Men just nu känner jag mig varken sexig eller att han tänder på mig..
    När vi träffades var jag kurvig och han älskade min kropp. Nu har jag "smalnat av" och tappat kurvor. Jag tycker dock att jag ser rätt vältränad ut.

Hur ska man göra för att "bygga upp" en spänning under en längre tid och avbryta en längre "torka"?
    Vad ska jag göra för att han ska bli intresserad av mig "på nytt"?

• Svar på tråden Vill tända min man, hur?
  • Långbenopluto

Bygg upp ditt självförtroende så kommer det tända honom, jag lovar!

Du duger som du är, det är ju hans barn du har fött och han hade gjort slut om han ansåg att du inte var sexig

• Anonym (Pappa38)

Skaffa hem en 22-åring som är snygg. Tror det tänder honom.

• Anonym (Nytändning)
    Anonym (Pappa38) skrev 2016-04-23 20:00:58 följande:

Urk för sådana som dig.
  • Anonym (Nytändning)
    Snövits skrev 2016-04-23 19:28:37 följande:

Bygg upp ditt självförtroende så kommer det tända honom, jag lovar!

Du duger som du är, det är ju hans barn du har fött och han hade gjort slut om han ansåg att du inte var sexig

Saken är den, att jag har blivit ännu mer osäker på mig själv sedan vi pratat om separation en period. Så blir liksom mer press än innan när vi liksom var mer "självklara"...
  • Anonym (Kille)

Säg att du drömmer om att uppfylla en av hans fantasier och gör det efter det. Om det då är att du ska raka dig helt, ge honom analt eller låta honom komma i munnen på dig så gör det. Då har han något att tänka/drömma om under en längre tid. ;)

• Fartill3

Visa musen det brukar funka på mig :D

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Anonym (Homer)

Bring beer.

Show up naked.

Seriöst så försök att uppfylla nån av hans sexuella fantasier.... Efter 3 barn kanske du tror att du vet alla hans fantasier,men ställ frågan rakt ut så får du svart på vitt veta.

• Anonym
    Anonym (Pappa38) skrev 2016-04-23 20:00:58 följande:

Tror inte det har med ålder eller snygghet att göra, saken är den att TS smalnat av och till råga på allt ser manligt vältränad ut.  Om avmagringen drabbat lår, höfter och rumpa så ser det mindre hoppfullt ut och enda rådet för nytändning är då att käka mer och avstå träning.
  • Mudshark
    Anonym skrev 2016-04-24 21:11:33 följande:

Tror inte det har med ålder eller snygghet att göra, saken är den att TS smalnat av och till råga på allt ser manligt vältränad ut.  Om avmagringen drabbat lår, höfter och rumpa så ser det mindre hoppfullt ut och enda rådet för nytändning är då att käka mer och avstå träning.

Vad baserar du ditt påstående på? En ren gissning?
  • Anonym (Majsan)

Tänk dig hur du klädde dig och hur du tog hand om ditt yttre i början av ert förhållande. Klä upp dig i lite nya snygga kläder, sminka dig och fräscha till dig. Köp nya underkläder! Finns magiska BH:ar som lyfter och formar, liksom trollar lite grann.

Svar på tråden Vill tända min man, hur?