• Anonym (Meme)

Missbrukar jag sex?

Jag kan ha sex hit och dit, hitta jag en som vill så ha jag sex. Jag njuter inte ens av det men ger mig en kick att få en ny kille i säng. Bara på en mån har jag haft 5 nya killar .

Vill inte dom ska ge mig något utan min njutning är bara när det går för dom. Bryr mig inte alls, är som köpa kläder om man ska jämföra. Men vet inte varför jag ligger runt? Senaste har jag börjat ha sex med alla kollegor och ser det som yes!

• Svar på tråden Missbrukar jag sex?
  • Anonym (Behov)
    Anonym (Meme) skrev 2016-04-22 22:54:54 följande:

Jag kan ha sex hit och dit, hitta jag en som vill så ha jag sex. Jag njuter inte ens av det men ger mig en kick att få en ny kille i säng. Bara på en mån har jag haft 5 nya killar .

Vill inte dom ska ge mig något utan min njutning är bara när det går för dom. Bryr mig inte alls, är som köpa kläder om man ska jämföra. Men vet inte varför jag ligger runt? Senaste har jag börjat ha sex med alla kollegor och ser det som yes!

Antagligen så gillar du bekräftelsen... Att du lyckas få killarna i säng med dig. Du får makt över dem ett tag... Missbruk eller inte, men det låter inte så bra och jag tror din självkänsla kommer skadas om du gör det bara för att.
  • Anonym (Fd sexmissbrukare)

Jag missbrukade sex förr. Det blev som en slags självskademetod. Jag raggade upp nån kille (eller kontaktade nåt gammalt ligg), knullade och hade sedan galet mkt ångest efteråt.

Ett missbruk för mig är något man i längden mår dåligt av och som man inte själv kan hantera. Att ha mycket sex är i sig inget missbruk så länge man inte tar skada av det. Sen kan man ju ha ett sexuellt riskbeteende, men det är väl inte heller riktigt samma sak som ett missbruk. Tror jag.

Eller ja, så resonerar JAG iaf. Det är inget vetenskapligt alls :)

• Anonym (Meme)

Det som lite är mitt problem jag nej lider inte av detta men mina kompisar skakar på huvudet. Hade senast idag 3 killar på tråden men kan inte förstå varför bryr jag mig inte?

• Anonym (Tillsammans)
    Anonym (Meme) skrev 2016-04-22 23:07:57 följande:

Det som lite är mitt problem jag nej lider inte av detta men mina kompisar skakar på huvudet. Hade senast idag 3 killar på tråden men kan inte förstå varför bryr jag mig inte?

Du låter underbar. Vi kan "missbruka" tillsammans.
    Var bor du?
  • Anonym (Fd sexmissbrukare)

Okej men det är inte dina kompisars åsikter som gör dig till en missbrukare. Sen är det klart, det kan ju förstås vara ett missbruksbeteende ändå, men i mitt huvud är det inte mängden killar som avgör om det är ett missbruk eller ej.
  • klyban
    Anonym (Behov) skrev 2016-04-22 22:58:14 följande:
    Antagligen så gillar du bekräftelsen... Att du lyckas få killarna i säng med dig. Du får makt över dem ett tag... Missbruk eller inte, men det låter inte så bra och jag tror din självkänsla kommer skadas om du gör det bara för att.

Det tror jag med.

Men man kan undra vad det ger.
    Att få en kille i säng, om man är hel och ren.
    Är ingen större bedrift.

• klyban
    Anonym (Tillsammans) skrev 2016-04-22 23:20:08 följande:
    Du låter underbar. Vi kan "missbruka" tillsammans. Var bor du?
    Ställ dig i kö.......DÄR BORTA  Flört
  • Anonym (Bakomliggande?)

Du kanske inte lider av detta just nu, men sen när baksmällan kommer? Eftersom du inte ens njuter av det finns risken att du kan komma att känna dig använd. Terapi kanske?
Svar på tråden Missbrukar jag sex?